Smaker 8 forskjellige gatemat + lokal drikke om kvelden ved å gå

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Hanoi Street Food Tour på
Anmeldt 3. august 2018 via mobile enheter

Veldig fornøyde med dagens tur, anbefales på det varmeste. En fin måte å oppleve god lokal mat! Vår guide Daisy var veldig flink og hyggelig, hun ga oss en fin omvisning på meget bra engelsk.

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, Andersk91089
Anmeldt 19. mars 2018 via mobile enheter

Vi ble guidet rundt i byen på 7 forskjellige steder for å smake på lokal mat. Maten var veldig god og det var gøy å smake på så mye forskjellig tradisjonell mat. Guiden vår var flink til å fortelle og forklare underveis. Dette MÅ man gjøre om man er i Hanoi.

Dato for opplevelse: mars 2018
Takk, 688stinem
Anmeldt 12. august 2017 via mobile enheter

Lemon guidet oss gjennom 7 forskjellige stopp hvor vi fikk smakt på lokale spesialiteter- alt fra supper, kjøttretter, pannekaker, lokal øl, kaffe og dessert. Selve touren var veldig vellykket og vi var meget godt fornøyde.

Dato for opplevelse: august 2017
Takk, mariai898
Anmeldt 11. august 2017 via mobile enheter

Hadde en kveldstur med super guide. Varierte og fantastisk gode måltider. Guiden svarte på alle spørsmål og hadde god kunnskap om både maten og om byen. Vel verdt pengene!

Dato for opplevelse: august 2017
Takk, 171nicholasm
Anmeldt 10. november 2016 via mobile enheter

Her får man mye og fantastisk god mat for pengene! Absolutt verdt det om man ønsker å smake lokalmat.

Dato for opplevelse: november 2016
Takk, thospi93