“Utmerket mat og service”
Anmeldelse av Pizza 4P's Ben Thanh

Pizza 4P's Ben Thanh
Vurdert som nr. 47 av 5 931 Restauranter i Ho Chi Minh-byen
Anmeldt 2. januar 2019 via mobile enheter

En svært hyggelig aften med mange spennende pizzatyper. Anbefales som variasjon til lokal mat. Godt utvalg av øl og vin. Oppmerksomme og vennlige servitører

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Chrlunhan
delivery_wow, Guest Relations Manager på Pizza 4P's Ben Thanh, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. januar 2019

Dear Mr / Ms. Chrlunhan,

Thank you for your time and the great review for Pizza 4P's. We are very glad to hear that you feel satisfied with our food quality and service. We always try our best to deliver better service to customers everyday. We are looking forward to seeing you again.

Anmeldt 21. november 2018 via mobile enheter

Restauranten har utrolig vennlig personale og et stort utvalg mat og drikke. Maten var helt fantastisk! Kommer garantert tilbake hit!

Takk, andreaspiser
delivery_wow, Guest Relations Manager på Pizza 4P's Ben Thanh, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. november 2018

Dear Mr / Ms. Andrea V,

Anmeldt 26. oktober 2018 via mobile enheter

Utrolig bra mat god service og mye bra øl, Ring Eller book online vi var heldige med droppinn de bak oss måtte vente en 1 time på bord.

2  Takk, Robin B
delivery_wow, Guest Relations Manager på Pizza 4P's Ben Thanh, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. oktober 2018

Dear Mr. Robin H,

Anmeldt 5. juli 2018 via mobile enheter

Veldig bra service, og veldig god mat. Anbefaler pizzaene, som var italiensk med en vietnamesisk vri.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Audun S
delivery_wow, Guest Relations Manager på Pizza 4P's Ben Thanh, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. juli 2018

Dear Mr / Ms. Audun S,

Thank you for dining at Pizza 4P's and leave us such a great review. We are very glad to hear that you enjoyed your meal with our restaurant. We always try our best to deliver better service to customers everyday. We are looking forward to seeing you again.

Anmeldt 12. april 2017

Det er fascinerende å finne en slik perle av en restaurant i disse omgivelsene. Første gang ble baren nesten rett i gata brukt for å smake på ølet de hadde på tapp. Her er flere strålende øltyper. Neste gang hadde vi lunsj her; pizza, hvitløkspizzaskorper med kikerterhumus og mango med skinke. Alt var strålende. Det er ytterst få pizzarestauranter her hjemme som kan matche dette, hvis noen. Og, som vanlig med så mye strålende mat klarte vi ikke å spise opp alt vi hadde bestilt. Lokalene er moderne og flotte, servicen er god. De følger opp hele tiden. Når vi skal tilbake til Ho Chi Minh skal vi innom her igjen.

Dato for besøk: april 2017
1  Takk, Kjell D
delivery_wow, Giám đốc quan hệ khách hàng på Pizza 4P's Ben Thanh, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. april 2017

Dear KjellDam,
Thank you for dining at Pizza 4P's Restaurant and send us your valuable comments.
We are happy to hear that you're satisfied with food and our service.
Hope you'll come back and continue to support us.

Reisende som så på Pizza 4P's Ben Thanh, så også på

Ho Chi Minh-byen, Vietnam

Har du vært i Pizza 4P's Ben Thanh? Del dine erfaringer!