Cu Chi Tunnels Luxury Tour: Morgen eller ettermiddag

Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Cu Chi Tunnels på
2025 av 25 607 anmeldelser
Anmeldt 27. oktober 2018 via mobile enheter

Ligger 1 time og 30 min utenfor sentrum. Liker du historie er dette et sted du må dra. Les deg litt opp på vietnamkrigen på vei ut for og få et bedere innblikk

Dato for opplevelse: oktober 2018
1  Takk, Robin B
Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

Cu Chi tunnelene er absolutt vert et besøk, og gir en godt innblikk i livet til Viet Con under krigen.

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, amalierf
Anmeldt 27. juli 2018 via mobile enheter

Spennende å besøke dette historiske stedet. Rundturen starter med en orientering om historien bak tunnelene. Etterpå får man se litt om oppbyggingen av tunnelene og forskjellige feller som ble brukt. På slutten av turen får man anledning til å besøke deler av tunnelene og dette var spennende og morsomt.

Takk, Norway1961
Anmeldt 22. juli 2018 via mobile enheter

Vår guide ga oss omvisning og grundig orientering om stedet og tunellene. Stedet var strategisk plassert i utkant av Saigon og det var spennende å komme hit!

Det var skremmende høy lyd da noen benyttet mulighet for prøveskyting av våpen som ble brukt i periode. Det må ha vært forferdelig høyt støynivå under trefningene!

For de som er litt historisk interesserte, er dette stedet et must do!

Takk, tordt271
Anmeldt 8. juli 2018 via mobile enheter

Vi tok en halvdagstur til Cu Chi tunnelene og var forberedt på horder av turister. Til vår store glede var det ikke så mange andre der og alle fikk en veldig lærerik formiddag! Spennende å få krype ned i hull og tunneler og lære om vietnamesernes flotte forsvar mot fienden. Tenåringene satte stor pris på denne typen historieformidling!

Takk, Nesoy