Anmeldt 22. september 2016 via mobile enheter

Hotellets beliggenhet er meget bra. Nær markedet og Notre dame og generelt sentralt. Personalet er hjelpsomme og hyggelig. Vi hadde bestilt et deluxe rom og fikk rom uten vindu i 4 etg. Frokosten var ok. Jeg er sikker på at man kan finne billigere og bedre hotell i nærheten.

Opphold: september 2016, reiste som et par
Takk, Shahriar J
Anmeldt 3. august 2015 via mobile enheter

Hotellet ligger sentralt. Kort vei til alle serverdigheter. Vi hadde en liten suite, denne var ca. 45 kvm. Inneholdt et stort bad, med steamdusj, stor sovedel og sofa/ kontordel. God standard, men litt lite lys, noe lukt fra air conditioning.

Veldig fornøyd med at rommet hadde egen pc, dette gjorde planlegging av utflukter enkelt.

Hyggelig og serviceinnstilt personale, god rengjøring av rom.

Frokosten hadde et godt utvalg av asiatisk og vestlig mat. Veldig bra.
Restauranten på taket har topp beliggenhet, men maten er litt kjedelig, her skulle de heller satset på god vietnamesisk mat istedenfor middelmådig fransk inspirert.

Alt i alt godt fornøyd, god valuta for pengene.

Opphold: juli 2015, reiste som et par
Takk, Andersrs87
Anmeldt 18. april 2015

Bra hotell som ligger sentralt i HCMC.Vi bodde her med familie på 2 voksne & 2 barn (9 & 11).
På toppen av hotellet ligger et basseng ( lite) , hvor man kan dyppe seg etter en lang dag ute.Det er også en fantastisk utsikt her ifra.
Bra service av alle fra man sjekker inn til man drar !
Frokosten var god.

• Opphold: januar 2015, reiste med familie
Takk, K D
Anmeldt 10. april 2015

Det var en flott sted å bo. Sentralt med natt-marked like ved, også spisesteder like ved hotellet. Også et lite svømmebasseng på toppen var bra å ha. Vi bodde i 7. etasje, lite trafikkstøy der og terrasse vi kunne benytte i enden av hallen. Vi trivdes veldig godt der.

• Opphold: januar 2015, reiste med venner
Takk, leigeland
Anmeldt 18. juli 2013

Hotellet var rent, pent og de som jobber der var veldig flinke. Rommet var passe stort men litt for trangt om man skal bo do venner der. Det 20 meter til Ben Than markedet og der er det fine shopping mulighetet

• Opphold: juli 2013, reiste med venner
1  Takk, 74ronnyl