Anmeldt 28. mars 2017

Sentral beliggenhet i sector 1. Gjennomgående god service. Rommet kunne vært av en noe høyere standard, men ok for noen dager. Fantastisk fin takterrasse med muligheter for å slappe av med mat og/eller drikke. Frokosten var bra og med godt utvalg.

Dato for oppholdet: mars 2017
Takk, Steinar M
Anmeldt 22. september 2016 via mobile enheter

Hotellets beliggenhet er meget bra. Nær markedet og Notre dame og generelt sentralt. Personalet er hjelpsomme og hyggelig. Vi hadde bestilt et deluxe rom og fikk rom uten vindu i 4 etg. Frokosten var ok. Jeg er sikker på at man kan finne billigere og bedre hotell i nærheten.

Dato for oppholdet: september 2016
Takk, 155shahriarj
Anmeldt 3. august 2015 via mobile enheter

Hotellet ligger sentralt. Kort vei til alle serverdigheter. Vi hadde en liten suite, denne var ca. 45 kvm. Inneholdt et stort bad, med steamdusj, stor sovedel og sofa/ kontordel. God standard, men litt lite lys, noe lukt fra air conditioning.

Veldig fornøyd med at rommet hadde egen pc, dette gjorde planlegging av utflukter enkelt.

Hyggelig og serviceinnstilt personale, god rengjøring av rom.

Frokosten hadde et godt utvalg av asiatisk og vestlig mat. Veldig bra.
Restauranten på taket har topp beliggenhet, men maten er litt kjedelig, her skulle de heller satset på god vietnamesisk mat istedenfor middelmådig fransk inspirert.

Alt i alt godt fornøyd, god valuta for pengene.

Dato for oppholdet: juli 2015
Takk, Andersrs87
Anmeldt 18. april 2015

Bra hotell som ligger sentralt i HCMC.Vi bodde her med familie på 2 voksne & 2 barn (9 & 11).
På toppen av hotellet ligger et basseng ( lite) , hvor man kan dyppe seg etter en lang dag ute.Det er også en fantastisk utsikt her ifra.
Bra service av alle fra man sjekker inn til man drar !
Frokosten var god.

Dato for oppholdet: januar 2015
Takk, 195kd
Anmeldt 10. april 2015

Det var en flott sted å bo. Sentralt med natt-marked like ved, også spisesteder like ved hotellet. Også et lite svømmebasseng på toppen var bra å ha. Vi bodde i 7. etasje, lite trafikkstøy der og terrasse vi kunne benytte i enden av hallen. Vi trivdes veldig godt der.

Dato for oppholdet: januar 2015
  • Reisetype: Reiste med venner