Bli belønnet med One Key
0.1 km fra Rex Hotel
Gratis parkering
Se flere hoteller i Ho Chi Minh-byen
Anmeldt 29. november 2018 via mobile enheter

Her på det gamle CIA hotellet hadde vi en utmerket middag med seks retter, det va salat med reker og svin, kylling rolls, sea bass,suppe og dessert. Og det var underholdning, mrd dans og musikk under middagen. Absolutt et sted å anbefale

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, Terje J
Anmeldt 19. desember 2017 via mobile enheter

Det var et kjempe hyggelig hotel. Fine og store rom.
Frokosten var en veldig god opplevelse, der manglet det intet og nok av kelnere som ville og kunne hjelpe. Middag på tak terrassen var nok et av de beste måltidene på turen.
God utsikt i fra tak terrassen. Pris på drinker var nok ikke av de billigste.
Plassering av hotellet er helt suverent

Dato for oppholdet: november 2017
Takk, AtleO19
Anmeldt 7. oktober 2016 via mobile enheter

Hotellet byr på mange forskjellige fasiliteter, som virkelig burde utnyttes! Bassenget og utrolig bra treningsrom. Maten i restaurantene er grei, men det beste er frokosten. Ville unngått baren, utrolig dyrt og det er ikke verdt det. Verken øl, whiskey eller drinkene, som dessverre ikke er så gode heller. For stiv pris på hotellet også.

Dato for oppholdet: oktober 2016
Takk, Alexander H
Anmeldt 29. september 2016

Bestilte president suite. Stort. Egen stue, soverom, to bad. Frokostbuffeen var fantastisk! Stort utvalg. Hotell med masse folk. Lite basseng. Stort minus er at lobbyen lukter røyk!!! Ikke barnevennlig! Ellers ligger hotellet fantastisk til. Rett utenfor hotellet er "sentrum". 100 meter i fra ligger et stort kjøpesenter (Vincom center). Hyggelige folk som jobber her!
Prisnivå: Høyt, men er du heldig finner du et godt tilbud =)

Dato for oppholdet: mars 2016
Takk, Vany90
Anmeldt 7. juli 2016 via mobile enheter

Hotellet ligger sentralt i byen nær operaen, Posthuset og rett ved Ho Chi Minh-plassen. Vi fikk gode rom og spiste lunsj på hotellet ved to anledninger. God mat men dyrt som man må forvente..
Hotellet holdt god standard, rommene var godt utstyrt og var oppdaterte. Ikke nevneverdig slitasje. Det som klart trekker ned er standarden på bassengområdet som virker nedslitt og lite attraktivt. I forhold til kvaliteten på resten av hotellet var dette en skuffelse. Men i Ho hci Minhs varme og fuktighet, funker alt så lenge man blir nedkjølt.
Totalt sett er hotellet greit, men holder ikke helt mål for å fortjene 5 stjerner.

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, Lars Vagle S