Ulike måter å oppleve Ben Thanh Market på
Anmeldt 2. januar 2019 via mobile enheter

God mat som passer de fleste. Lett og enkelt å bestille. Billig og autentisk. Stor turnover ved bordene. De ble raskt ryddet.

Dato for opplevelse: desember 2018
Takk, Chrlunhan
Anmeldt 6. oktober 2018 via mobile enheter

Det var et fargerikt og flott marked. Mye lukter og synsinntrykk. Følte det trygt og gå der. Folk var vennlige og blide, men selgere for alt det er verdt. Det var fascinerende å se hvordan de «bodde» der: jobbet, spiste, sov. Varene var imponerende fake (falske kopier) av mange kjente og dyre merker. Mulig å gjøre gode kjøp.

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, A1323DLanneb
Anmeldt 17. juli 2018

Som de fleste marknadene i Vietnam,morsomt å interesangt, er verd å ta turen innom hvis du har muligheten

Dato for opplevelse: juni 2018
Takk, Geir F
Anmeldt 3. april 2018

Artig steg å kikke litt rundt, her selges det meste. Artig med slaktere og fiskeboder. I ytterkant av markedet finner du et område som har de fleste varene de har inne på det indre markedet. I ytterområdet er det «fixed prixe». Noe som for oss ble mye billigere enn når vi prøvde oss på gode handler. Om du liker markeder, og ikke lar deg sjenere av litt underlige dufter bør du ta en tur innom.

Dato for opplevelse: mars 2018
Takk, KaiHokksund
Anmeldt 2. april 2018 via mobile enheter

Trangt og masete marked. Her må man passe på vesken, prute minst 50% av foreslått pris og ha det gøy

Dato for opplevelse: april 2018
Takk, 720charlottes