Gratis avbestilling frem til 29.01.23
Agoda.com
KLOOKUSD 115
Anmeldt 9. oktober 2018 via mobile enheter

Et rimelig og sentralt hotel i byen med gåavstand til det meste.God mat og service ++++
Noe dyrt for mat og drikke,og alle tilleggstjenester.....de kan du finne mye rimeligere rett forsiden av hotellet.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, 726kennethm
Anmeldt 23. februar 2018 via mobile enheter

Bodde her 2 netter før hjemreise. Helt greit Hotel, litt lenger unna «kjernen» enn ønsket. Veldig god service av personalet. Frokost sånn midt på treet. Stille og rolig gate. Hadde rom med city view, men så ikke så mye som forventet.

Dato for oppholdet: februar 2018
Takk, 99beatel
Anmeldt 19. juli 2017 via mobile enheter

Her bodde vi når vi besøkte Saigon og hotellet er ypperlig plassert for å nå de sentrale områdene i District 1. Det er en stor park ved siden av.
Hotellet har et et fint basseng og en stor frokostbuffet. Rommene er store og fine! Utenfor er det cirkel K (kiosk) og cafeer.

Det er 1.5-2km til vimpelcom kjøpesenter og gåavstand til McD og andre rekreasjoner.

Dato for oppholdet: juli 2017
1  Takk, Åstein V
Anmeldt 22. desember 2016

Akkurat hva man trenger etter en laaaang flytur; god beliggenhet, super takterrasse med bar og basseng, super service, rene rom, gode senger, flott frokost buffet... og gode råd på veien! Edenstar innfrir til fulle, men noe dyrt om man ikke bestiller god tid i forveien. Uansett; dette er et veldig bra Hotel!

Romtips: Rom på baksiden er mer stille enn de som fronter en travel gate
Dato for oppholdet: desember 2016
Takk, svenabc2016
Anmeldt 8. april 2016

Ble oppgradert til en stor suite da jeg kom. Fikk velkomst drink i lobbyen og et lite fruktfat som sto klart på rommet da jeg kom. Bassenget på toppen var ganske lite, men utrolig deilig å kaste seg uti etter en lang dag i Ho Chi Minh. Deilig badekar og frokosten var fantastisk. Gode nudelretter og bollene(en blanding av croissant, brød og bolle(ikke rundstykke)) var kjempegode. Likte spesielt godt frukten, ettersom jeg elser dragefrukt var det en stor overraskelse å se den der.
Rommet var stort og romslig og hadde alt du trenger for å studere og slappe av.
Bodde i 10. etg og kunne høre musikken fra nabobygget, heldigvis var dette ganske lavt så det plaget meg ikke. Sengene var enorme og utrolig komfortable. Putene var også helt nydelige.
Kun 10 minutter å gå til Notre Damn kirken og postkontoret.

Romtips: Rom høyt oppe er veldig stille. Er du oppe i 10/11. etasje kan du høre nabobyggets takbar, men dette er veldig svakt.
Dato for oppholdet: april 2016
  • Reisetype: Reiste alene