Cu Chi-tunneler og Mekong-deltaet heldagstur

Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Kim Travel på
Anmeldt 14. mai 2023 via mobile enheter

Veldig fin tur, hyggelig guide og fin opplevese. Guiden vår Dragon var fantastisk. Snakker helt greit engelsk og er veldig morsom, kaller seg selv Dragon King!

Takk, Martin F
TuKimTravel, General Manager på Kim Travel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. mai 2023

It’s so great to know that you enjoyed the trip.
We appreciate your kind words for our services that reaffirm the hard works we put in every day and

Anmeldt 14. mars 2023 via mobile enheter

Guiden vår Lockie var utrolig gøy lagde stemning hele bussturen. Hadde enkel oppsummering av krigen så man klarte å følge med.
Turen var informativ og rørende.
Veldig interessant å gå i tunnelene.

Dato for opplevelse: mars 2023
Takk, lisbethl359
TuKimTravel, General Manager på Kim Travel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. mars 2023

Anmeldt 12. mars 2023 via mobile enheter

Vi hadde den beste turguiden, Bao! Han delte flere av sine egne historier, og han var veldig flink til å formulere de til oss! Kjempebra tur, anbefaler! Vi dro på ettermiddagsturen da det var mindre mennesker, og man får mer tid til å utforske!

Takk, Karoline F
TuKimTravel, General Manager på Kim Travel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. mars 2023

Thank you so much for writing a good review. It’s so great to know that you enjoyed the trip.

Anmeldt 3. mars 2023 via mobile enheter

Alle burde se dette. Helt utrolig hva de fikk til med så lite ressurser. Guiden vår trong var helt fantastisk og genuint interessert i historien til landet sitt. Anbefales 👍

Takk, Fearless19474562924
TuKimTravel, General Manager på Kim Travel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. mars 2023

Anmeldt 5. februar 2023 via mobile enheter

Veldig bra opplevelse! Turguiden Dragon King var veldig flink til å kommunisere på engelsk og formidle historie om Vietnam og Vietnamkrigen til oss på en måte som var morsom og lærerik! Virkelig fornøyde!

Takk, Iris Ottersen H
TuKimTravel, General Manager på Kim Travel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. februar 2023