Cu Chi Tunnels Luxury Tour - morgen eller ettermiddag

Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Vietnam Adventure Tours på
Anmeldt 19. november 2018 via mobile enheter

Mr.Long har vært en fremragende gaida. Har er informativ og hjelpsom . Turen har bydd på alt Vietnam står for og mr.Long har gitt oss forståelse for at det er mange utfordrende forhold I landet på godt og vondt . Veldig bra . Edel .

Dato for opplevelse: november 2018
Takk, Nomad55642720708
Anmeldt 13. september 2018 via mobile enheter

Fin båttur på elva med god omvisning på 2 av deltaets øyer hvor vi fikk smake lokal mat og frukt. Big thanks to our guide Vang for a great day!.

Takk, 808norway
Anmeldt 13. september 2018 via mobile enheter

Vi bestilte VIP turen slik at vi ble hentet i egen bil! Anbefales!
Anbefaler denne turen hvis du vil se og høre om Mekong delta.
Vi ble hentet i en veldig komfortabel minibuss med kapteinsstoler.
Turen i Mekong deltaet var i en egen båt for vår gruppe med guiden vår.
Mye fint å se og høre, med turer i land og båt imellom attraksjonene.
Vår guide, Vang, var dyktig i engelsk og lett å prate med, hun kom med informasjon og historier til alt vi så og opplevde under hele turen.

Alt i alt anbefales denne turen på det sterkeste!

Thanks to our guide, Vang

Takk, Jachwitz
Anmeldt 14. juli 2018 via mobile enheter

Vår guide Henry gav oss en fin guidet tur på Mekong River. Vi ble plukket opp på hotellet, kjørt i buss til elven. Snacks, frukt, mat og drikke underveis. Variert dag med båt, kano og livet langs elva. Husk tips - og små penger til å kjøpe organiske karameller eller honning nøtter.

Takk, 573birtheh
Anmeldt 19. juli 2017 via mobile enheter

Vi bestilte via nett dagen før og ble hentet i en behagelig stor buss selv om det kun var 10 pers.

Guiden vår het FOO og hadde et meget informativt og interessant foredrag om historie og krigene som har preget Vietnam.

Han har en morsom måte å presenter historiske begivenheter på som gjør det interessant. Han er god i engelsk som gjør det enkelt å ta til seg informasjonen.

Dato for opplevelse: juli 2017
1  Takk, Åstein V