Cu Chi Tunnels Luxury Tour: Morgen eller ettermiddag

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Vietnam Adventure Tours på
Anmeldt 7. januar 2019 via mobile enheter

Første dag i Vietnam, og da passet det fint med en slik tur. Reiser sammen med en gruppe på 19 stykker, og fikk derfor egen minibuss som hentet oss på hotellet. Veldig hyggelig guide, som snakket godt engelsk. Fint at man får en flaske kaldt vann på turen. Måtte stoppe underveis da noen måtte på do, og guiden valgte derfor å stoppe en plass man også kunne handle mer drikke og se på litt lokalt. Fin tur i Mekong Delta, ble ikke sykkeltur da guiden mente det var for varmt og at vi heller burde ta bil. Lunsjen var noe merkelig, men forståelig da det inngår i prisen.

Takk, mariesolberg
tours v, Front Office Manager på Vietnam Adventure Tours, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. januar 2019

Dear Customer! Thank you very much for your feedback to our guide and services. We really appreciate it. We're very glad that you enjoyed the trip with our guide and we look forward to serving you again in the future!

Anmeldt 19. november 2018 via mobile enheter

Mr.Long har vært en fremragende gaida. Har er informativ og hjelpsom . Turen har bydd på alt Vietnam står for og mr.Long har gitt oss forståelse for at det er mange utfordrende forhold I landet på godt og vondt . Veldig bra . Edel .

Dato for opplevelse: november 2018
Takk, Nomad55642720708
Anmeldt 13. september 2018 via mobile enheter

Fin båttur på elva med god omvisning på 2 av deltaets øyer hvor vi fikk smake lokal mat og frukt. Big thanks to our guide Vang for a great day!.

Takk, 808norway
Anmeldt 13. september 2018 via mobile enheter

Vi bestilte VIP turen slik at vi ble hentet i egen bil! Anbefales!
Anbefaler denne turen hvis du vil se og høre om Mekong delta.
Vi ble hentet i en veldig komfortabel minibuss med kapteinsstoler.
Turen i Mekong deltaet var i en egen båt for vår gruppe med guiden vår.
Mye fint å se og høre, med turer i land og båt imellom attraksjonene.
Vår guide, Vang, var dyktig i engelsk og lett å prate med, hun kom med informasjon og historier til alt vi så og opplevde under hele turen.

Alt i alt anbefales denne turen på det sterkeste!

Thanks to our guide, Vang

Takk, Jachwitz
Anmeldt 14. juli 2018 via mobile enheter

Vår guide Henry gav oss en fin guidet tur på Mekong River. Vi ble plukket opp på hotellet, kjørt i buss til elven. Snacks, frukt, mat og drikke underveis. Variert dag med båt, kano og livet langs elva. Husk tips - og små penger til å kjøpe organiske karameller eller honning nøtter.

Takk, 573birtheh