Pagoda body massage 60 minutes

Anmeldt 11. mars 2018
sigridhelenea
Levi, Finland
Ro ned i travle Saigon med deilig massasje!

Anmeldt 26. oktober 2016
Simen H
Bergen, Norge
Les alle 2 701 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Ho Chi Minh-byen
Anmeldt 11. mars 2018 via mobile enheter

Vi ble ønsket velkommen med en kopp te. Veldig god service og flinke massører. Vi likte massasjen veldig godt og kan anbefale den på det sterkeste.

Dato for opplevelse: mars 2018
Takk, sigridhelenea
Anmeldt 26. oktober 2016 via mobile enheter

Vi booket 90 minutters kroppsmassasje via nettsiden deres og fikk svar med en gang. Da vi kom fikk vi en god mottakelse og varm te. Før massasjen fikk vi fylle ut et skjema der vi fikk velge hvor hardt massørene skulle kna på hver enkelt kropps del. Vi kom som et par og fikk et "couple room" noe vi satt pris på. Massasjen var kjempegod og grundig. De spurte ofte om det gikk fint og om det var for hardt. Eneste jeg vil si er minus er at du må betale 2 USD for å få lov til å dusje etter massasjen. Når man først betaler 20 USD for massasje ser jeg ikke poenget med å belaste 2 USD for en dusj. Men alt i alt veldig hyggelig personale flinke massører! Anbefales!

Dato for opplevelse: oktober 2016
Takk, Simen H
Denne anmeldelsen ble oversatt fra Engelsk. Vis original
Anmeldt 6. juni 2015 via mobile enheter

Utrolig opplevelse. :) må prøves. Elsker skrubb mest. Rene rom. Flott te, veldig fin lukt av oljer og dufter. Vennlig personale :)))

Takk, 257charissem
Denne anmeldelsen er den subjektive meningen til et Tripadvisor-medlem og kommer ikke fra Tripadvisor LLC. Tripadvisor sjekker anmeldelser.Opprinnelig sendt inn på Engelsk på www.tripadvisor.co.uk. Vis original
Denne anmeldelsen ble oversatt fra Engelsk. Vis original
Anmeldt 6. juni 2015 via mobile enheter

Jeg og kjæresten min kom hit for en fin avslappende ettermiddag i spa og badstue. Kjæresten min hadde en massasje mens jeg avslappet av i badstue og boblebad. Servicen var førsteklasses - jeg ble behandlet godt - badekåper og en rekke produkter! Anbefales på det varmeste

1  Takk, Pauloh89
Anmeldt 31. mai 2015 via mobile enheter

Helt nydelig massasje! Forlater lettere i steget enn jeg kom og med et solid smil om munnen. Rolig og fin atmosfære, deilig stim

Dato for opplevelse: mai 2015
Takk, Halvard R