Ulike måter å oppleve Le Family Rider på
Anmeldt 17. september 2018 via mobile enheter

Takk til kapteinen for en fantastisk tur! Turen varer i rundt ni timer. På første stopp var en badetur i et fint fossefall, før man reiser videre til god lunsj, spennende og spennende stopp langs veien i en forfriskende vakker tur. Dette er en tur du definitivt bør ta, og er noe du ikke kommer til å angre på. Sjåførene kjører fint også. God tur!

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, kenau
Anmeldt 17. september 2018 via mobile enheter

Vi ble tipset om å ta denne turen, det angrer vi ikke på. Det var virkelig en av høydepunktene i vietnam turen vår. Vi hadde interessante stopp på veien, bl annet bada vi i elefant fossen. Følte meg trygg og hadde en god sjåfør. Anbefales sterkt.

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, melissabU623GS
Anmeldt 29. januar 2018 via mobile enheter

Har hatt en helt fantastisk dag med Le Family Riders! Jeg møtte “captain” helt tilfeldig på gaten i Hue og han fortalte meg om denne fantastiske turen, og den sto til alle forventninger! Beste jeg har gjort så langt i Vietnam! Verdt hver eneste krone!

Dato for opplevelse: januar 2018
Takk, emmafosse04
Anmeldt 15. juli 2017 via mobile enheter

Dette må være en av de fineste strekke å kjøre gjennom Vietnam. I løpet av 6-7 timer tilbakelegger du rundt 15 mil på motorsykkelen. Her kan du velge å kjøre alene, ha partneren din bakpå, eller sitte på med en av guidene. Vi var et par og valgte hver vår sykkel og angrer ikke på det.
I løpet av turen stoppes det rundt 5 ganger med forskjellige formål. Du får oppleve lokal mat, bading i en foss, utsikt fra det berømte Hai Van passet, besøkt av en lokal fiskelandsbygd og gåing i marbel mountains.
Her får du med deg spesielle steder du ellers aldri ville kjørt forbi.
Guidene er ekstremt hyggelige og kunnskapsrike. Historier om krigen og musikk føler med.
Toppkarakter

Dato for opplevelse: juli 2017
Takk, Jasper D
Anmeldt 15. juli 2017 via mobile enheter

Fant LFR på tripadvisor dagen før vi skulle bevege oss sørover. Kjapp respons førte til booking og vi angrer ikke ett sekund. Snakk om en fantastisk opplevelse!! Selv om selve turen enkelt kan gjøres alene og billigere vil jeg fortsatt anbefale og joine LFR flere av de fantastiske stedene vi var innom vil være vanskelig å finne fram til selv og de velger en rute hvor man får oppleve fantastisk fin natur som jeg ikke ville vært foruten

Har du erfaring med å kjøre scooter eller MC ikke bekymre deg for trafikken og kjør selv!! Selv om jeg har vært i VN flere ganger og er vant med trafikken her, merket jeg hvor flinke de var til å signalisere både til oss og trafikken rundt slik at alle følte seg trygge.

Selv om turen koster en del mer enn en bussbillett er dette noe helt annet og absolutt verd pengene.

Fantastisk måte og oppleve Vietnam på, og kanskje noe av det råeste du vil gjøre dersom du reiser VN på langs

Utrolig hyggelige mennesker som også gir deg mye info underveis.

Dato for opplevelse: juli 2017
Takk, mgrottum