Hue til Hoi An ( Hoi An til Hue) Topputstyr med Lefamily Riders Tours ( 1 vei)

Bestill på forhånd
fra
USD 74,77
per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Le Family Rider på
Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

Vi møtte Huy utenfor the Citadel i Hue, og han overbeviste oss om å reise med hans selskap og familie til Hoi An dagen etter. Det angret jeg ikke på et eneste øyeblikk. Dette var fantastisk fra start til slutt. Sjåføren Luy kjørte sikkert og trygt og jeg kan ikke få uttrykt hvor hjelpsom og snill han var.

Ikke bare fikk vi sett det flotte landskapet i Vietnam, men vi fikk også badet og spist utrolig god sjømat. De som ikke likte sjømat fikk alternative og like gode retter. Det mangler heller aldri noe å drikke.

Jeg anbefaler Le Family Riders av hele mitt hjerte. Takk for turen!

Dato for opplevelse: november 2018
Takk, Birte D
Anmeldt 17. september 2018 via mobile enheter

Takk til kapteinen for en fantastisk tur! Turen varer i rundt ni timer. På første stopp var en badetur i et fint fossefall, før man reiser videre til god lunsj, spennende og spennende stopp langs veien i en forfriskende vakker tur. Dette er en tur du definitivt bør ta, og er noe du ikke kommer til å angre på. Sjåførene kjører fint også. God tur!

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, kenau
Anmeldt 17. september 2018 via mobile enheter

Vi ble tipset om å ta denne turen, det angrer vi ikke på. Det var virkelig en av høydepunktene i vietnam turen vår. Vi hadde interessante stopp på veien, bl annet bada vi i elefant fossen. Følte meg trygg og hadde en god sjåfør. Anbefales sterkt.

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, melissabU623GS
Anmeldt 29. januar 2018 via mobile enheter

Har hatt en helt fantastisk dag med Le Family Riders! Jeg møtte “captain” helt tilfeldig på gaten i Hue og han fortalte meg om denne fantastiske turen, og den sto til alle forventninger! Beste jeg har gjort så langt i Vietnam! Verdt hver eneste krone!

Dato for opplevelse: januar 2018
Takk, emmafosse04
Anmeldt 15. juli 2017 via mobile enheter

Dette må være en av de fineste strekke å kjøre gjennom Vietnam. I løpet av 6-7 timer tilbakelegger du rundt 15 mil på motorsykkelen. Her kan du velge å kjøre alene, ha partneren din bakpå, eller sitte på med en av guidene. Vi var et par og valgte hver vår sykkel og angrer ikke på det.
I løpet av turen stoppes det rundt 5 ganger med forskjellige formål. Du får oppleve lokal mat, bading i en foss, utsikt fra det berømte Hai Van passet, besøkt av en lokal fiskelandsbygd og gåing i marbel mountains.
Her får du med deg spesielle steder du ellers aldri ville kjørt forbi.
Guidene er ekstremt hyggelige og kunnskapsrike. Historier om krigen og musikk føler med.
Toppkarakter

Dato for opplevelse: juli 2017