“Keiserpalasset ”

Hue City Full-Day Tour
Vurdert som nr. 8 av 83 ting å gjøre i Hue
Attraksjonsdetaljer
Anmeldt 20. november 2016 via mobile enheter

Det var store områder å gå på og vi ble slitne etter en lang tur. Vi så deler som var bombet av amerikanere i 1968 i jakten på å drepe keiseren, det rojale teater

Takk, Arildpolka

Anmeldt 4. juli 2016 via mobile enheter

De jobber med saken. Hele kongebyen ble bombet under krigen og en god del av den ble gjennombygd nå, men jeg må si at kongelige gravene gjorde litt mere inntrykk på meg en citadell. Mye av det kommer av omgivelsene rundt. Det er vakre parker rundt mange av kongegravene, mens kongebyen er flat og varm.

Takk, Lukaz K
Anmeldt 6. januar 2016

Leide en guide med privat sjåfør for en dag som fulgte oss rundt og fortalte hele historien. Stedet er under renovasjon, men de tar det steg for sted da de ikke har all verden av midler. Vel verdt et besøk.

Takk, Frk-Luder
Anmeldt 5. juli 2015

Stort område. Varmt. Legg en plan. Lite skygge. Noe bør sees. Annet ikke. Det gir ekstra opplevelse å ha lest om stedets historie før ankomst. Adskillig gjenoppbygging og bedre år for år. Noen anbefaler et rolig stopp i den kongelige hage. Her er det i hovedsak kun friserte trær og en kiosk uegnet for stopp. Bra toalett. Ga bak hovedstien og merker etter maskingeværsalver er lett synlige og en påminnelse om noe. Utgangene er andre steder enn inngangen. Et stykke å gå tilbake til sykkelen...det følger en museumsbillett med. Dette museet ligger noen hundre meter utenfor utgangen. Viser lite annet enn besøkendes sko, to gamle senger, noen bjeller, kanoner og noen franske pyntegreier...

Takk, Lars162
Les flere anmeldelser
Anmeldt 4. mars 2012

okei palass. men trenge renovere. fin utsikt fra cafe

Takk, my m

Reisende som så på Det keiserlige citadell, så også på

Hue, Thua Thien - Hue Province

Har du vært i Det keiserlige citadell? Del dine erfaringer!