Bestill på forhånd

oversatt av Google
Ulike måter å oppleve Det keiserlige citadell på
Hue City Full-Day Tour
41 anmeldelser
Anmeldt 7. juli 2017 via mobile enheter

Dette er virkelig noe jeg anbefaler. Veldig spennende, vakre bygninger og mye historie. Viktig å gå rundt inne hele så man får med seg alt!! DEt er litt og bare gå rett gjennom.

Dato for opplevelse: juli 2017
Takk, ElisaMarie86
Anmeldt 15. juni 2017

Den Forbudte By og Den Keiserlige Forbudte By ligger inne i Det Keiserlige Citadell i Hué, og er et "must" om du besøker denne vakre byen ved Parfyme-floden.
Jeg ville absolutt ha valgt å engasjere en guide for å få den hele historien bak dette enorme området som pr. I dag er under delvis renovering. Vi tilbrakte noen svært interessante timer på citadellet, og jeg vil anbefale et besøk hit på det varmeste.

Dato for opplevelse: juni 2017
Takk, Svesa
Anmeldt 20. november 2016 via mobile enheter

Det var store områder å gå på og vi ble slitne etter en lang tur. Vi så deler som var bombet av amerikanere i 1968 i jakten på å drepe keiseren, det rojale teater

Dato for opplevelse: november 2016
Takk, Arildpolka
Anmeldt 4. juli 2016 via mobile enheter

De jobber med saken. Hele kongebyen ble bombet under krigen og en god del av den ble gjennombygd nå, men jeg må si at kongelige gravene gjorde litt mere inntrykk på meg en citadell. Mye av det kommer av omgivelsene rundt. Det er vakre parker rundt mange av kongegravene, mens kongebyen er flat og varm.

Dato for opplevelse: juli 2016
Takk, Lukaz K
Anmeldt 6. januar 2016

Leide en guide med privat sjåfør for en dag som fulgte oss rundt og fortalte hele historien. Stedet er under renovasjon, men de tar det steg for sted da de ikke har all verden av midler. Vel verdt et besøk.

Dato for opplevelse: juni 2015
Takk, Frk-Luder