“Godt øl. ”
Anmeldelse av Louisiane Brewhouse

Louisiane Brewhouse
Vurdert som nr. 43 av 864 Restauranter i Nha Trang
God for: Lokalt kjøkken, Familier med barn, Spesielle anledninger, Barscene, Store grupper, Romantisk
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Frokost, Lunsj, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 31. januar 2019 via mobile enheter

Stedet har godt øl og god mat. Her er det mulig å leie solseng utenfor, man kan bestille mat og drikke herfra eller man kan gå inn i restauranten. De har svømmebasseng man kan benytte da bøkene i Nha Trang kan være voldsomme. Betjeningen er svært hyggelig. Vi er her hver gang vi ønsker å benytte oss av stranden.

Dato for besøk: februar 2019
Takk, mla117

Anmeldt 5. januar 2018 via mobile enheter

Hadde en meget hyggelig dag her. Godt øl, god mat, flott service.

Artig å høre om hvordan de brygger ølet her.

Dato for besøk: juli 2017
1  Takk, erlendbjornson
Anmeldt 6. november 2017 via mobile enheter

Godt eget brygget øl. God service. Mat gjennomsnittlig. Tillater røyking under tak som må anses som innesone. Ikke bra.

Dato for besøk: november 2017
Takk, TorKa
Anmeldt 3. desember 2015

Kjempekoselig sted med at.ll slags mat. Underholdning utpå kvelden. Prisene er ok og serviceinnstilt personal. Stedet har også basseng og privat strand med vakter, slik at man ligger trygt på stranden uten å være redd for tingene sine. Innpåslitne selgere blir jaget. Stedet lå nesten rett over gaten for hotellet vårt så vi var her nesten vær dag.

Dato for besøk: desember 2015
Takk, Steinsgard
Anmeldt 29. juli 2015 via mobile enheter

Ligger på stranda rett over gata til The Light hotell.

Eget svømmebasseng og solsenger både ved bassengkanten og på stranda. Koster 40.000 dong per strandstol.

Mye god hjemmebrygget øl å velge mellom. Happy Hour på utvalgte dager og tidspunkt.

Uoppmerksom betjening, og de kunne spandert på seg litt flere smil og bedre serviceytelse.

De stenger av bassengområdet i 14:30-tiden.

Likevel; verdt en formiddagstur for de som setter pris på god drikke og strandliv.

Dato for besøk: juli 2015
Takk, SigurdK_12

Reisende som så på Louisiane Brewhouse, så også på

Nha Trang, Khanh Hoa Province

Har du vært i Louisiane Brewhouse? Del dine erfaringer!