Vinpearl Land Nha Trang taubane billett

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Vinpearl Fornøyelsespark på
Anmeldt 9. august 2018 via mobile enheter

Flott park som var både ren og pen. Flott dyrehage og vann- og musikkshow. Hadde også en fantastisk blomsterpark

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, tomkG5698VW
Vui Chơi Giải T... V, Guest Relations Manager på Vinpearl Fornøyelsespark, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. august 2018

Dear Our Valued Guest,

Thank you for your comments regarding your recent visit to Vinpearl Land Nha Trang.
We truly appreciate your review and delighted to know that you enjoyed the overall experience at Vinpearl Land Nha Trang. We are delighted to receive your kind feedback and look forward to welcoming you and your family back in the near future.

Best regards,

Board of Management
Vinpearl Land Nha Trang

Anmeldt 30. juni 2017 via mobile enheter

Dette bør oppleves om en besøker Nah Trang. Kan minne litt om hunderfossen men noe større og bedre. Anbefaler å dra tidlig når gondolen over åpner, og dra hjem igjen i mørket når lysene er tennt. Slik slipper du også for mye kø blant kinesere og japanesere som ikke eier folkeskikk når det gjelder å stå i kø, disse sniker mer enn gjerne, og parken florrerte av dem. Parken har mange trapper og rulletrapper så er lite egnet for barnevogn. Husk også badetøy og håndkle da dette er svært dyrt å leie/kjøpe. Maten i parken er helt ok, ingen stive turristpriser. Man får lov å ta med drikke inn, men mat blir tatt i kontrollen før gondolen. Dersom man ha barn under 1.30 vil man oppleve å ikke få være med på vannsklier og en del av de storre karusellene, men det er lagd et eget område med vannsklier for disse. Også noen karuseller med mindre høydekrav på den nederste delen av parken. Anbefaler å kjøre bobbane, en opplevelse etter mørtkets frembrudd da det er mye lyseffekter. Her kan også små barn ned til 1m kjøre med voksne. Abslolutt en god park som bør oppleves.

Dato for opplevelse: juni 2017
1  Takk, oslo94
Anmeldt 11. mars 2017 via mobile enheter

Vi brukte en hel dag på denne parken. Hadde gledet oss til denne dagen, men fant fort ut at det ikke var særlig tilrettelagt for barn i barnevogn. Mye trapper i hele parken. De fleste karusellene egner seg ikke for barn under 120 cm. Badelandet er greit nok. Husk håndklær eller lån der til 15000 dong pr stk. Dyr mat og ikke barnestoler i restaurantene.
Veldig rent og pent gir et stort +.

Dato for opplevelse: mars 2017
Takk, RoyMona
Anmeldt 18. januar 2017 via mobile enheter

Kjøpte bilett på hotellet vi bodde på.
Ca 650.000? Var i hvertfall samme pris som hvis du kjøpte på inngangen til kabelvognene.
Kjørte moped og parkerte på godt bevoktet parkeringsplass for mopeder.
Var mye russere og asiater der så sto i kø ca 30-50 min.
Fin park for alle. Ble litt mye kø men hadde en strålende dag. Pris på diverse mat var ca 120.000 dong PR rett.
Ikke noe stive turistpriser.
Vi ankom ca 11:00 og dro ca 17:00
Kan kanskje anbefale å dra ca 15:00?
Og dra hjem før 21:00
Mener å huske at vannparken var åpen til 18:00
Kabelvognene stenger 21:00
Pga mørket så bør man dra hjem mellom 18:00-21:00.
Da skrur de på lysene på tårnene osv
Men se Ann køer osv.

Dato for opplevelse: januar 2017
1  Takk, jo_331
Anmeldt 18. juli 2016 via mobile enheter

Har hatt en fantastisk dag med venner, her er det stort vannland og fornøyelses park. Har vært her 2 ganger før, har hatt med meg min datter en gang og hun var helt i hundre. Grei mat og masse og gjøre på

Dato for opplevelse: juli 2016
Takk, Ruben F