“Amazing”

Lanterns Vietnamese Restaurant
Vurdert som nr. 39 av 864 Restauranter i Nha Trang
God for: Spesielle anledninger, Familier med barn, Lokalt kjøkken, Forretningsmøter, Romantisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Lunsj, Middag, Frokost, Levering, Reservasjoner, Gatekjøkken
Anmeldt 15. januar 2019 via mobile enheter

Utrolig fin opplevelse. Servitørene var utrolig hyggelig og de kunne snakke engelsk. Maten var smaket veldig god. Vi så det ble utrolig lag kø for og spise der. Servitøren vi hadde var utrolig hyggelig og snakka med oss selv om det var travelt. Vi fikk en utrolig god is og god eple kakke. Vi skal garantert komme tilbake sultene og klar for god lokal mat.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Odin953

Anmeldt 15. april 2018 via mobile enheter

Vi var veldig fornøyd med maten og servicen.
Som melk, egg og nøtteallergiker fant jeg noe å spise.

Minus: en lang og smal trapp, ikke mulig med rullestol osv.

Dato for besøk: april 2018
Takk, laurabS9892GV
Anmeldt 18. mars 2018 via mobile enheter

Spiste den mest tradisjonelle phó på lantern’s. Helt nydelig mat. Spiste deretter is, hel ubeskrivelig deilig. Alt smakte så godt. Det var ikke dyrt heller. Anbefales på det sterkeste.

Glemte å ta bilde når jeg fikk maten, men her er et bevis på at det var godt!

Dato for besøk: mars 2018
Takk, mahnoorb2018
Anmeldt 3. august 2017 via mobile enheter

Veldig god mat og service. Alltid mye folk der! Vi spiste hhv. vårruller og nudler der to ganger, og det smakte kjempegodt! De arrangerer også kokkekurs og street food-tour, men det har vi ikke prøvd.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, etter8
Anmeldt 30. juli 2017 via mobile enheter

Skuffende opplevelse etter å ha lest mange gode anmeldelser.
Både mat, servise og feeling var svakt. Litt typisk et sted som har fått gode anmeldelser - og som skal skumme fløten, men hvor det blir for mange gjester og bestillinger for et utrent og amatørmessig personale. Personellet har ikke kontroll på bestillinger og matleveranser, maten er litt kjapt utført og levert - og alt blir litt halvveis og masseproduksjon.

Vi måtte vente ganske lenge på mat til den ene av fem personer, selv om han hadde bestilt samme suppe som en av de andre. Måtte prate med minst 4 stykker, og de skjønner ikke helt poenget - selv om de burde forstå at noe er feil når fire av fem har fått mat og er ferdigspist.

Gå heller et annet sted!

Dato for besøk: juli 2017
Takk, Adventure289521

Reisende som så på Lanterns Vietnamese Restaurant, så også på

Nha Trang, Khanh Hoa Province

Har du vært i Lanterns Vietnamese Restaurant? Del dine erfaringer!