“Veldig god mat!”

Kjøkken: Indisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 22. januar 2019 via mobile enheter

Vi var innom her og spiste et nydelig måltid mat! Nanbrød og raita var fantastisk, hovedrett like så! God service og hyggelig betjening! Anbefales om en har lyst på indisk mat!

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Kjerstineb

Anmeldt 9. januar 2018 via mobile enheter

Utsøkt god mat og ekte smaker fra India. God service og store porsjoner. Ikke vårt siste besøk her..

Dato for besøk: januar 2018
Takk, paularnes2018
Anmeldt 3. august 2017 via mobile enheter

Det var god mat og service. Den beste indiske restauranten som vi prøvde i Nha Trang. Verdt et besøk!

Dato for besøk: juli 2017
Takk, etter8
Anmeldt 25. januar 2017 via mobile enheter

Var her med venner å spiste tikka masala. Helt nydelig mat! I tillegg er personalet hyggelig, og den eneste restauranten hittil som har kommet tilbake til bordet vårt for å høre om maten var god og om det var noe mer vi trengte.
Anbefales!

Dato for besøk: januar 2017
Takk, Mariell L
Anmeldt 5. januar 2016 via mobile enheter

Litt skuffende i forhold til det vi hadde lest om stedet. De glemte først drikken vår,vi måtte purre litt på dem. I tillegg var det litt skuffende at de ikke hadde indisk øl. Maten var helt ok,ikke noe eksepsjonelt. Likte for øvrig at de hadde masse å velge mellom på menyen.

Dato for besøk: januar 2016
Takk, Natalie S

Reisende som så på Ganesh Indian Restaurant, så også på

Nha Trang, Khanh Hoa Province
Nha Trang, Khanh Hoa Province

Har du vært i Ganesh Indian Restaurant? Del dine erfaringer!