Priceline
Prestigia.com
eDreamsUSD 64
Anmeldt 12. desember 2019 via mobile enheter

Alle som jobbet der utøvde høy servicegrad, og du følte deg alltid at de ansatte gjorde alt de kunne for at du skulle ha et supert opphold. Hotellet var meget rent, og frokosten var supergod! Ekstra kreditt til traineen som jobbet med utflukter. Hun var ekstremt hjelpsom, og tilrettela for våre spesielle behov ved 2 anledninger. Superfornøyd!

Dato for oppholdet: desember 2019
1  Takk, frodek609
PremierHavana, Hotel Management Team på Havana Nha Trang Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. desember 2019

Dear Frodek609,

Thank you for taking the time to share your positive review of Premier Havana Nha Trang. I am honored that you chose to stay with us on your first visit to Nha Trang.

What is most gratifying to me about your review is your mention of our staff's willingness to make your stay as memorable as possible.

I hope that we can look forward to welcoming you back again in the future!

Best wishes,

Anmeldt 3. mars 2019 via mobile enheter

Veldig bra hotell med kjempe god service. Bodde i 39etg. Med den utsikten mot havet. Vi likte oss veldig der og anbefaler dette hotellet.
Var også innom skybaren og der var det veldig bra med liv og musikk. Hadde det veldig gøy. Utsikten var helt fantastisk fra toppeetg!

Dato for oppholdet: februar 2019
Takk, marianB5839OY
PremierHavana, Hotel Management Team på Havana Nha Trang Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. mars 2019

Dear Valued Guest,

Thank you very much for your fantastic review. Glad to know you enjoyed your stay with us and our staffs were able to offer you their usual hospitality.

I am looking forward to welcoming you back in the nearest future.

Best Regards,

Anmeldt 17. januar 2019 via mobile enheter

Enestående ! Vi ble møtt av et kjempehyggelig smilende resepsjonist, som tok oss inn på et Vip- rom med en forfriskning til, mens de registrerte oss inn. Slik startet det, å ble bare bedre og bedre. Vi er utadvendte og smilende selv« og da er det særdeles hyggelig å få en slik fantastisk mottakelse.
Det var ett ledig stort rom med havutsikt som de plasserte oss i. Her var det bare luxus med boblebad, hel glassfasade mot stranden og stort flott rom. Vi hadde betalt vanlig pris som er billig. Vi forlenget oppholdet våres fra 2 til 4 dager raskt, når vi så hvor hyggelig dette hotellet var.
2. dagen våres spurte kona om de hadde kokkekurs for sushi.
Det hadde di ikke, men resepsjonisten som hadde oppdaget ved registrering av passet, at jeg hadde gebursdag. Var rask å spørre om det skulle være en gave til meg som fyllet året.
De laget til helt eget kokkekurs for oss to. Med en chef Ms Hiep og executive chef Vu Ngoc Tuyen -han selv.
Det er vanskelig å forklare når du får så god service, men enestående er ett passende utrykk. De lærte oss fra bunnen å lage sushi, etterpå ble det smaksprøver på de flotteste spesialitetene de har å by på i restauranten. 10 av 10 poeng !
Det ble også i forkant av dette levert på hotellrommet en kake og flott skrevet kort.
Vi har reist 6 og 7 uker rundt i Vietnam, Thailand Kambodsja.
Jeg må si at liker du å ha luxus og enestående service rundt deg til en lav Pris, må du benytte deg av det beste !
Dette minner om Miami Beach i Florida, bare til 30% av prisen og bedre service.
Nb: ja ha ha Glemte å nevne frokosten. Det er ingen tvil at di setter stor pris på oss fra Europa. For ett eget mindre Vip rom med egen bufeet og egen kokk, ble vi henvist på. Rolig og fantastisk atmosfære.

Dato for oppholdet: januar 2019
Takk, HelgeH847

Dear HelgeH847,

We very much appreciate your comments regarding your stay at PREMIER Havana Nha Trang Hotel. It is always a pleasure to receive positive feedback.
I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.

Yours sincerely,

Anmeldt 2. april 2018

Ble hentet på flyplassen av hotellets egen sjåfør i en 7-seter Toyota Landcruiser. Prisen var 550 000 Dong. (under 200 kr) for en 40 minutters kjøretur fra flyplassen til Nha Trang.
Ved innsjekk ble vi tatt med inn på et VIP-rom der vi fikk kalde forfriskninger, mens vertene ordnet papirarbeidet for oss.

Absolutt alt av personale på hotellet var veldig hyggelig og hjelpsom gjennom hele oppholdet. Har inntrykk av at man får være veldig i "fred" uansett hvor man beveget seg i byen.
Hadde egentlig ikke forventet det i Vietnam, men det kan vel ansees som en hyggelig overraskelse.

Har ikke opplevd liknende GOD service på noe annet hotell i Europa, USA, Karibien, Sør-Amerika, Afrika, Australia eller andre deler av Asia noen gang.

Hotellet anbefales på det sterkeste!

Dato for oppholdet: april 2018
Takk, KetilN5
PremierHavana, Hotel Management Team på Havana Nha Trang Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. april 2018

Dear Ketil N,

Thank you for the outstanding review! The entire team is very happy to hear that our people helped to make your stay a wonderful experience.

The best of your compliment is your recommendation to many of our online guest. Please come back to Nha Trang soon, we truly look forward to hosting you in the near future!

Sincerely,

Anmeldt 14. juli 2015

Vi bestilte hotellet via bookingside som heter Getaroom.com. Først av alt vil jeg si at jeg ville absolutt ikke anbefale folk til å bestille hotell via denne siden da dette er en amerikansk reiseselskap, og er rett og slett ikke behjelpelige og viser ingen forståelse.
Dessverre oppsto det en feil hvor jeg la inn bestilling for et rom, og dermed ble belastet ganger 3 for dette. Prøvde å forklare situasjonen gang på gang, men fikk dessverre dårlig med respons tilbake både fra hotellet, Havana og bookingsiden getaroom. Per idag håper jeg forsatt på å få beløpet tilbakeført, men enda ikke fått dette.
Tilbake til anmeldelsen angående hotellet. Rommene er store og gode. Hyggelig og rask betjening ved inn- og utsjekk. Nydelig utsikt over havet fra 33. etg. Hotellet har en herlig billigenhet ved stranden, og andre fasilitetene i Nha Trang. Frokosten var kjempe god. Svømmebassengområdet og badstuområdet er rent og innbydende.
Dersom du ønsker å unne deg ekstra tilbyr Havana Spa som er absolutt verdt å gjøre. Ved utsjekk vil jeg informere at det kom en hyggelig mann som var General Manger for hotellet, Havana som spurte hvordan oppholdet var. Dette satte vi kjempe pris på, og på grunn av oppholdet og mannen vil vi absolutt komme tilbake til dette hotellet dersom vi reiser til Nha Trang igjen.

Eneste negative vi opplevde med hotellet var internett dekningen på rommene. Dette gjelder også i Lobby.

Dato for oppholdet: juli 2015
Takk, Kathy H
BEST WESTERN PR... H, General Manager på Havana Nha Trang Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juli 2015

Dear Kathy,

Greetings from BEST WESTERN PREMIER HAVANA NHA TRANG, VIETNAM!
Thank you for choosing to stay at our hotel and we highly appreciate your valuable feedback. How great it is to know that you felt satisfied with our room and other services.

Again, I would like to thank you for sharing your thoughts. We look forward to welcoming you back at our hotel.

Warm regards,
Hotel Management Team