Expedia.comUSD 67
eDreamsUSD 67
CheapTicketsUSD 67
StayForLongUSD 102
Anmeldt 3. mai 2019

Forholdsvis nytt og stort hotell med sentral plassering i Jerevan. Fint utgangspunkt for rusleturer. Ikke trafikkstøy. Hyggelig atmosfære med en rekke sitteplasser ute og inne. Treningsrom, sauna og masasje. Romslig og fint dobbeltrom. Daglig renhold med nye håndklær. Svært hyggelig og serviceinnstilt betjening. Meget god frokost. Vi gikk for å spise middag. En rekke spennende restauranter i nærområdet. Jerevan er en utrolig spennende by. Hit kommer vi flere ganger.

Dato for oppholdet: april 2019
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, KnutS193
RolandMovsesyan, Public Relations Manager på Ani Plaza Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. mai 2019

Dear Valued Guest,
Thank you for choosing our hotel and for taking the time to leave your feedback. The opinion of our guests is very important for us as it helps us further improve our facilities and services.
We are very glad that you enjoyed your stay in our hotel. We will continue to do our best for our guests' comfort.
Looking forward to welcoming you again soon!
Best Regards,
Ani Plaza Hotel Management.

Anmeldt 30. oktober 2018

Hotellet er behagelig og enkelt å finne fram fra. Rent og velstelt, hyggelig betjening. Nye håndkleet hver dag. Stille og rolig omgivelser, har sovet veldig godt her..kommer gjerne tilbake..beliggenheten er veldig bra..

Romtips: jo høyere du bor, jo bedre oversikt
Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, Ole-Petter R
Roland M, Public Relations Manager på Ani Plaza Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. oktober 2018

Dear Valued Guest,
We are very pleased to know that you liked your stay with us.
Looking forward to welcoming you again soon!
Best Regards,
Ani Plaza Hotel Management.

Anmeldt 27. september 2017

Et flott hotell med fine rom. kjempebra frokost. veldig spennende by. middag og lunch noe mer sånn passe. hyggelige og service innstilte personale.Enste minus var middag og lunsch som dy fikk bedre og billigere andre steder

Dato for oppholdet: september 2017
Takk, trondhj
Roland M, Guest Relations Manager på Ani Plaza Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. september 2017

Dear Valued Guest,
Thank you for choosing our hotel and for taking the time to leave your feedback. We really appreciate your valuable comments as they help us further improve our services for the comfort of our guests.
We will be looking forward to welcoming you again.
Ani Plaza Hotel Management

Anmeldt 31. oktober 2016

Ani Plaza Hotel i Jerevan er et relativt stort og moderne hotell som ligger midt i sentrum av Jerevan. Det er moderne og flott og har en pen bar like ved siden av resepsjonen. Store hoteller er i hovedsak like verden rundt og det gjelder absolutt for dette hotellet også.

Rommet er helt greit. Det er litt lite og har kun en enkelt seng. Min erfaring er at det gjelder mange hoteller i land i Øst-Europa. Internettet funger bra og er inkludert i prisen. Badet er helt greit. Alt fungerer som det skal og det er rent og pent.
Prisen er bra og reflekterer i noen grad den generelt lave prisnivået i Armenia.
Frokost er inkludert i romprisen og den er meget bra.

Hotellet har imidlertid dårlig kontroll på parkeringer. Selv om vi endte opp med å få parkert bilen på gaten utenfor hotellet, var det ikke med hjelp fra hotellets personale, men derimot fra noen drosjesjåfører som sto parkert litt lenger bort i gaten. Hotellets personale slo bare ut med armene og sa at dette skulle de nok ordne om et par timers tid. Spørsmålet om hva vi skulle gjøre med bilen i mellomtiden, ble ikke besvart. Vi hadde selvsagt klargjort i bestillingen at vi hadde bruk for parkeringsplass, men det var det ingen som hadde tatt høyde for.

Til tross for dette, er Ani Plaza Hotel et hotell jeg vil anbefale.

Dato for oppholdet: oktober 2016
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, perarnes2013
Lusine M, Guest Relations Manager på Ani Plaza Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. november 2016

Dear Valued Guest,
We would like to thank you for choosing to stay at Ani Plaza Hotel.
And we are grateful for taking the time to leave your valuable feedback. It is very important for us to get your thoughts and experience about your stay. Every feedback is important for us. And based on it we are trying to do our best to improve our guests comfort level.
We are pleased that you liked our hotel and enjoyed your stay. We are sorry for inconvenience caused with the parking. Informing us in advance that you need a parking space we can organize it and keep the place for you.
One more time thank you for your valuable feedback and recommendations.
Will be more than happy to welcome you again in our hotel.
Sincerely,
Ani Plaza Hotel Management

Anmeldt 29. mai 2012

Det første inntrykket er bra, men det er der det slutter. Når du ser litt under overflata, så er det ganske nedsliten. Alt skal dei ha ekstra betalt for. Å bruke svømmebassenget koster meir enn i Noreg! Ein må i tillegg bruke badehette. Neste gang skal eg heller bruke Villa Delenda. Dusjen fungerte ikkje sikkeleg.

Dato for oppholdet: mai 2012
Takk, Michael H