Toul Sleng-folkemordsmuseet Admission Ticket (Hotelllevering)

Bestill på forhånd
fra
USD 9,00
per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Folkemordsmuseet Tuol Sleng på
Anmeldt 9. juni 2018 via mobile enheter

En forfærdelig historie, men som alle som reiser gjennom Kambodsja burde få med seg.
Jeg synes turen i seg selv var god, jeg anbefaler definitivt å ta med audioguide da du form med deg en hel del bakgrunnshistorie og korte historier om de ulike rommene. Du får mye mer ut av turen på den måten.

Dato for opplevelse: juni 2018
Takk, victoriahJ6294VV
Anmeldt 6. februar 2018 via mobile enheter

Absolutt verdt en titt. Vi hadde med oss guide og ble anbefalt og ikke ta audio-guiden man kunne kjøpe for 5 dollar ekstra, i tillegg til 10 dollar i inngangsbillett. Det er et forferdelig sted med mye mørk historie, som er ganske greit presentert. Skulle gjerne sett at de gjorde enda mere utav det, da hele skolen er veldig lik og ting ble veldig repetert gjennom vårt besøk. Hadde stedet lagt mer innsats i en ryddigere presentasjon så tror jeg stedet hadde blitt bedre. Men for all del verdt et besøk om man en i Phnom Penh og har ledig tid!

Dato for opplevelse: februar 2018
1  Takk, johnerikhus
Anmeldt 29. oktober 2017

Tuol Sleng er obligatorisk når man besøker Phnom Pehn. Stedet gir et inntrykk av hvordan ting var på 70 tallet i Kambodsja.
For å få rett opplevelse bør en velge med audio guide.

Dato for opplevelse: oktober 2017
1  Takk, Vegard Rong K
Anmeldt 19. august 2017 via mobile enheter

Jeg er målløs, og kan dermed ikke si annet en at man bør dra for å hedre minnet til de mange tusen som endte sine dager der, og de mange milioner som ble drept av det "sinnsyke" regimet som fikk utfolde seg i flere år (i forholdsvis nær fortid). Dra dit, kjenn på det, og glem aldri........

Dato for opplevelse: august 2017
Takk, Eirik P
Anmeldt 23. mars 2017

Fæl og viktig historie som alle som reiser til Kambodsja bør få med seg. Før vi reiste lånte vi på biblioteket boka " Overleve " skrevet av Marit O. Bromark og Sivun Pen. Pen var flyktning fra Røde Khmer og bor må i Vennesla. En sterk og interessant fortelling om forferdelige år under Røde Khmer. Alle bibliotek kan skaffe denne boka på fjernlån og det er gratis.

Dato for opplevelse: mars 2017
Takk, eiv_nese