Det beste fra Istanbul: Hagia Sophia, Topkapi-palasset og Baslica-sisternen

fra
USD 76,35
per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Basilikacisternen på
Anmeldt 29. juli 2018

Det er godt å komme seg unna den verste varmen midt på dagen, men det er vel det eneste som er bra med denne attraksjonen. Masse folk, og lite å se. Masse støy fra pågående arbeider i tilliggende arealer.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, Karsten B
Anmeldt 9. juli 2018 via mobile enheter

Inn hit var det liten kø og det var raskt å komme inn. Mye mennesker men utrolig kult å få sett medusa hodene.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, edthraa
Anmeldt 17. mai 2018

Var en plass med ro før det kom mye folk. Rolig og røft. Ta bilde der i originale klær da ser du ut som en KONGE.

Dato for opplevelse: mai 2018
Takk, ero54
Anmeldt 25. april 2018 via mobile enheter

Spennende at oppleve gammel romersk bygningskunst fra rundt år 500. Fra en tid da man i Norge bodde i primitive boliger

Dato for opplevelse: april 2018
Takk, Elna T
Anmeldt 23. februar 2017 via mobile enheter

På vår andre tur til Istanbul måtte vi på nytt gå ned i Basilikacisternen. Et unikt sted, denne gangen var vi i tillegg så heldige at vi var nesten alene om å gå rundt blant alle søylene i halvmørket :)

Dato for opplevelse: februar 2017
Takk, halvorhvor