Bestill på forhånd

oversatt av Google
Ulike måter å oppleve Sultanahmet-distriktet på
Anmeldt 13. juli 2015

Dette må selvfølgelig oppleves når du besøker Istanbul. Helt spesielt og særpreget. Sett av litt tid til en hyggelig spasertur i markedet og området.

Takk, Ola H
Anmeldt 9. juli 2015

Bodde på ett lite hotell som ble funnet via Tripadvisor, var yrende liv på dag og kveldstid. Eneste bakdel var minareten rett i nærheten av hotellet som vekket oss alt for tidlig om morgenen.

Takk, Christian2sen
Anmeldt 6. juli 2015

Spennende området, mye og se og mye å oppleve. Men kan være litt travelt, mas fra kjøpere og mye folk.

Takk, RibekkaBe
Anmeldt 28. mai 2015

Yrende folkeliv og attraksjonene står i kø. Bodde på ett lite hotel i nærheten av Den Blå Moske, og var fantastisk når denne moskeen kommuniserte med nærliggende moskeer. Shopping og spise alternativer var uendelige.

1  Takk, Mokelina
Anmeldt 28. april 2015 via mobile enheter

Her befinner du deg midt i Hjertet av Istanbul, alle de store atraksjonene ligger her. Turistene dominerer, men det var ikke plagsomt når vi var der... Anbefales

Takk, Freezestudio