Bosporus Sunset Cruise on Luxury Yacht

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Galata Tower på
Anmeldt 27. april 2017

Ta en tur i de små butikkene, drikk te i trappene med tyrkiske puter og titt på utsikten fra tårnet. Verdt et besøk når du er ii Istanbul

Dato for opplevelse: mai 2016
Takk, Else T
Anmeldt 16. april 2016 via mobile enheter

Galata tårnet må dere besøke når dere er i Istanbul, man kjøper billett nede i resepsjonen og tar heisen nesten opp til toppen og går noen trappetrinn hvor du kommer til en nydelig utsikt over Istanbul!

Dato for opplevelse: september 2015
Takk, Ottoman N
Anmeldt 17. mars 2016

Det går heis nesten til toppen.Utsikten er meget god og gir oversikt over de mange historiske stedene og Bosphorus stredet.

Dato for opplevelse: mars 2016
Takk, KJ919
Anmeldt 6. juli 2015

God utsikt og oversikt over byen, ikke så mye mer enn det for min del. Også interessant trapp opp og ned.

Dato for opplevelse: september 2014
Takk, RibekkaBe
Anmeldt 9. april 2015

Vi reagerte, som de fleste andre, på at det var veldig dyrt! Vi dro med et annet par, hvor han er tyrkisk, og på de fleste stedene vi var, var det en pris for oss og en annen pris for det paret vi var sammen med,,fordi han var tyrkisk. Dette føltes urettferdig! Diskriminering av utenlandske turister!! Selv om det var dyrt, var jo utsikten fantastisk! Litt skummelt, siden det var veldig trangt der oppe, men helt ufarlig. Det var også et koselig spisested der oppe.

Dato for opplevelse: april 2015
Takk, Hanne H