“Alminnelig overpriset restaurant”
Anmeldelse av 360 Istanbul

360 Istanbul
Vurdert som nr. 265 av 16 603 Restauranter i Istanbul
God for: Barscene, Romantisk
Middagsalternativer: Frokost, Lunsj, Middag, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Beyoglu
Anmeldt 29. januar 2019 via mobile enheter

Vi hadde ikke reservert bord men bestemte oss for å prøve restauranten.
Ved ankomst ble vi møtt av ei ung dame med arrogant blikk «Fatma / Fatosh»
I og med vi ikke hadde reservasjon så viste hun oss et bord i midten av restauranten hvor det var konstant trafikk. Restauranten var ikke full, det var kun noen bord som var opptatt. Vi nektet å sitte der, og ba om få et av bordene ved vinduene som var ledige, eller eventuelt noen ved siden av.
Hun svarte oss at alle disse bordene var reserverte. Vi ba om å snakke med en overordnet, og så kom en kollega av henne Mustapha som var behjelpelig. Han pekte på et av bordene vi ville sitte på, og ba henne at dette bord kunne vi ha. Da svarte hun på tyrkisk at hun ikke ville gi oss dette bordet. Vi ble forbannet og det var like før vi skulle gå når vi ble vist til et fint bord ved vinduet.
Den episoden ødela litt av spenning av å besøke et nytt sted. Vi forlot restauranten rundt kl.2340 og vi observerte at de bordene som var reserverte var fortsatt ledige....

Konklusjonen er : flott utsikt fra terrassen, god mat og drikke, vanskelig beliggenhet å finne frem, lite serviceorientert personal, overpriset produkt.
Vi kommer aldri tilbake ..

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Yasmin_Z_S

Anmeldt 20. mai 2018 via mobile enheter

Vi fikk servert fantastisk god middag, med en god utsikt over byen. Servicen var topp Etter anbefaling gikk vi 360 Lamb Rack Tandir og Short Rib of Beef Teriyaki. Begge deler var fantastisk mørt, og anbefales videre

Dato for besøk: mai 2018
Takk, H718SDmonikam
Ugur_Ozsomer, Yönetici på 360 Istanbul, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. mai 2018

Dear Monika M ,

Thank you for your kind comment. It's very nice to hear you had a good experience. We will share your nice feedbacks with our management team during our daily meeting. We love to see you again at 360istanbul.

360 Entertainment Group
360 Istanbul - 360 İzmir - 1924 Istanbul

Anmeldt 22. desember 2017 via mobile enheter

Dette er en veldig fin restaurant med god utsikt. Maten er topp, veldig god service.
NB!
Husk å bestille bord.
Utover kvelden blir restauranten en lounge.
Anbefaler dette stedet.

Dato for besøk: desember 2017
1  Takk, yousufg859
Ugur_Ozsomer, Yönetici på 360 Istanbul, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. februar 2018

Dear Yousuf G

Thank you for your kind comment. It's very nice to hear you had a good experience. We will share your nice feedbacks with our staff during our daily meeting. We love to see you again at 360istanbul.

360 Entertainment Group
360 Istanbul - 360 İzmir - 1924 Istanbul

Anmeldt 16. september 2015

En av de mest kjente restaurantene i Istanbul, men besøket ble en skuffelse. Lite hyggelig mottagelse når vi ankom, Ene forresten ble glemt og de tre rekene i rekecocktailen smakte det dessuten svært lite av.
Dårlig service..tok lang tid å få bestilt..maten kom sent og prisen var drøy
Kjøttrettene var helt ok, men man finner bedre restauranter i Istanbul til disse prisene.
Det er jo utsikten som trekker, men finnes flere med god utsikt også.
Det hele bar preg av masseproduksjon.Man får reservere bordet i kun to timer, så må man gå

Dato for besøk: september 2015
Takk, Henning P
Ugur_Ozsomer, Yönetici på 360 Istanbul, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. oktober 2015

Thank you very much for your feedback. Your comments are very important for us to improve our service quality. Your comment has been shared with our service staff to prove our service standards. Hope to see you again at 360 Istanbul.

Yours Sincerely

360 Istanbul - 360istanbul East Moda - Suada 360istanbul - JanJan by 360

Anmeldt 10. november 2014

Var her for å nyte litt god vin med flott utsikt og ble ikke skuffet. Fin atmosfære. upåklagelig ustikt og meget bra service. Godt utvalg av viner , både lokale og internasjonale i flere prisklasser. Underholdningen er til tider litt sær, men fine avbrekk og varte ikke for lenge om gangen

Dato for besøk: november 2014
    • Atmosfære
Takk, OsloPG
Ugur_Ozsomer, Yönetici på 360 Istanbul, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. november 2014

Thank you very much for your kind comment. We love to see you again at 360 Istanbul.

Yours Sincerely

360 Istanbul

Reisende som så på 360 Istanbul, så også på

Har du vært i 360 Istanbul? Del dine erfaringer!