PRIVAT EPHESUS TUR: Hopp over køen og garantert PÅ TID Retur til båt

fra
USD 74,50
per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Efesos på
Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Utgravingen av Efesos var enorme, ca 20% av byen er gravd frem. Mye arbeid gjenstår. Her stekte sola godt Så ta med vann, det går fort noen timer for å få med seg alt. Det var veldig mye å se, vakkert og spennende sted!

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, marita612014
Anmeldt 22. januar 2018

Man får virkelig inntrykk at dette i fordums dager har vært en imponerende by.

Det er nok lurt hvis man har lest seg opp litt på forhånd. Det er imidlertid godt skiltet med mye informasjon.
Neste gang skal jeg imidlertid bruke en guide for å få ende flere detaljer.

Husk at det kan være veldig varmt om sommeren!

Dato for opplevelse: juli 2017
Takk, sorbybryggetravels
Anmeldt 16. mai 2017

En imponerende by, og gledelig å se at så mye nå er rekonstruert. Vært der mange mange ganger siden 1986, mye har skjedd og mye mer er gravd ut. Det er enda mer under jordhaugene og det var en gang en imponerende og viktig by som også hadde innlagt vann i husene .. Verdt å se om du er interessert i kultur og historie

Dato for opplevelse: mai 2017
Takk, Anne Katrin A
Anmeldt 13. oktober 2016 via mobile enheter

De som kommer til Tyrkia, bør besøke dette reisemålet. En god guide er et must.
Utrolig interessant utgraving. Viser hvor langt man hadde kommet i disse områdene i oldtiden. Selve amfiteateret er utrolig og har plass - i følge vår guide - til 20.000. Også interessant hvordan geografien har endret seg. I oldtiden var Efesos en havneby. I dag ligger byen langt fra kysten.

Dato for opplevelse: april 2016
Takk, Male4online
Anmeldt 26. oktober 2015

Vi var med på guidet tur med i alt 4 personer . Reiste fra Izmir. Etter en god times tid ankom vi Efesos. Denne attraksjon har 10 millioner besøkende hvert år og det er jo selvsagt flere årsaker til det. Utrolig interessant å bli guidet gjennom denne historiske byen. Kjøp bok om Efesos mens du er der for det er umulig å huske all info som guiden gir. En mektig opplevelse som bør besøkes.

Dato for opplevelse: oktober 2015
Takk, Per Morten H