Jerusalem, Dødehavet og Betlehem fra Tel Aviv

fra
USD 109,00
per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Klagemuren på
Anmeldt 15. mai 2018

Var her i mai 2018 i foirbindelse med anløp med Cruise skip i Ashdod. Tok leiebil til Jerusalem og fikk sett ganske mye på kort tid. Var svalt og fint å vandre i gamlebyen og mye å se/oppleve. Klagemuren var selvfølgelig et must og artig å ha fått med seg.

Dato for opplevelse: mai 2018
Takk, Geir Martin A
Anmeldt 22. januar 2018

slitsom med all gåingen, men vel verdt å ta turen hit...mye større enn jeg hadde forestilt meg...mange små kafeer og butikker om man går tunellene

Dato for opplevelse: januar 2018
Takk, Rogjak
Anmeldt 6. oktober 2017

Klagemuren hører selvfølgelig med på et besøk i Jerusalem, og det er veldig spesielt å oppleve bønnene, lesingen fra Toraen og atmosfæren her.

Dato for opplevelse: september 2017
Takk, Sigmund A
Anmeldt 15. august 2017 via mobile enheter

Veldig spesielt å se jødene ber ved muren. Fikk utdelt en poncho greie da jeg hadde på meg en singlet. Man får også utdelt ett hodeplagg.

Dato for opplevelse: august 2017
Takk, 362bjarneh
Anmeldt 26. juli 2017 via mobile enheter

Magisk sted der alle kan komme helt frem til muren. Husk og ha på kippa eller annet hodeplagg. Menn og kvinner har tillgang til forskjellige deler.

Dato for opplevelse: juli 2017
Takk, TommyM1442