Jerusalem, Dødehavet og Betlehem fra Tel Aviv

fra
USD 109,00
per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Klagemuren på
Anmeldt 14. januar 2019

Jeg personlig er ikke å anse som dypt kristen, men dette var en veldig flott og fin opplevelse. Veldig interessant både for kristne og "nysgjerrige". Vær obs på å rygge bort fra muren da det anses som uhøflig å snu ryggen til.

Dato for opplevelse: januar 2019
2  Takk, Amalie R
Anmeldt 15. mai 2018

Var her i mai 2018 i foirbindelse med anløp med Cruise skip i Ashdod. Tok leiebil til Jerusalem og fikk sett ganske mye på kort tid. Var svalt og fint å vandre i gamlebyen og mye å se/oppleve. Klagemuren var selvfølgelig et must og artig å ha fått med seg.

Dato for opplevelse: mai 2018
Takk, Geir Martin A
Anmeldt 22. januar 2018

slitsom med all gåingen, men vel verdt å ta turen hit...mye større enn jeg hadde forestilt meg...mange små kafeer og butikker om man går tunellene

Dato for opplevelse: januar 2018
Takk, Rogjak
Anmeldt 6. oktober 2017

Klagemuren hører selvfølgelig med på et besøk i Jerusalem, og det er veldig spesielt å oppleve bønnene, lesingen fra Toraen og atmosfæren her.

Dato for opplevelse: september 2017
Takk, Sigmund A
Anmeldt 15. august 2017 via mobile enheter

Veldig spesielt å se jødene ber ved muren. Fikk utdelt en poncho greie da jeg hadde på meg en singlet. Man får også utdelt ett hodeplagg.

Dato for opplevelse: august 2017
Takk, 362bjarneh