Gratis avbestilling frem til 10.12.21

Romtips: Find another hotel
Dato for oppholdet: november 2021
Reisetype: Reiste alene
Anmeldt 23. juli 2021

Wasiullah Zaffari, Other på Ascott Rafal Olaya Riyadh, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juli 2021

Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Anmeldt 19. mars 2021 via mobile enheter

Dato for oppholdet: februar 2021
Wasiullah Zaffari, Other på Ascott Rafal Olaya Riyadh, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. mai 2021

Anmeldt 2. desember 2020

Dato for oppholdet: november 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet