12 personer ser på dette hotellet
Gratis avbestilling frem til 02.02.23
Expedia.comUSD 1 164
Orbitz.comUSD 1 362
Anmeldt 20. oktober 2018

Husk å være kledd Casual smart om du vil besøke dette stedet, Her er det stil - ingen shorts eller sportsklær. Innvendig er det en imponerende arkitektur og design. Utvendig vakre parker og springvann. Alle er velkommen til å kikke - men husk kleskoden.

Takk, AudunP
Anmeldt 23. februar 2018

Flott hotell med mange smakfulle løsninger. Fantastisk utsikt over byen. Dette er et hotell på øverste hylle. Litt underlig og beklagelig at maten var tildels smakløs, skjønt et stort og variert utvalg av retter.

1  Takk, Øyvind B
Anmeldt 5. mai 2013

Et suverent hotell som ikke står tilbake for noe. Dette hotellet har det aller meste, fra topp restauranter til hyggelig personale. Stort hage og strandområde med aktiviteter for både store og små. Egen vannpark med vannsklier og fossefall. Trådløst internett tilgjengelig på hele området. Til tross for at det er litt dyrt, så kan man få gode tilbud litt utenom sesong. Uansett, det er verdt pengene.

Dato for oppholdet: mars 2013
Takk, ChristianI432
Anmeldt 19. november 2012 via mobile enheter

Et fantastisk sted som må oppleves en gang i livet. Service, fasiliteter og området er helt vanvittig bra. Dette stedet MÅ oppleves.
Overflod av alt, men samtidig meget vennlig.
Pool området er luksus fra ende til annen. Maten er av meget høy standard.

Dato for oppholdet: november 2012
Takk, JTBnor
Anmeldt 15. januar 2012

Her bodde vi som kongelige og ble behandlet deretter. Fantastisk personale, ypperlig service og luksus vi vanligvis bare kan drømme om. Personlig service og ansatte som ble våre nye venner. Rommene og hotellet ellers holdt en standard som vi ikke kan utsette noe på. Hadde med både ungdommer og små barn, og alle hadde det helt toppers. Var her i 10 dager og kunne uten problemer ha oppholdt oss hele denne tiden kun på hotellet. Var her 22.juli hvor det verste som kunne ha skjedd, skjedde hjemme i Norge. Da ble vi tatt så utrolig godt vare på og vi fikk se hjertevarmen fra personalet og ledelsen på hotellet. Dette hotellet skal vi tilbake til, uten tvil : ))) Spesielt Sjefsconcierge Sandra, Dipak Kumar Das og Mohammad(?).

Dato for oppholdet: juli 2011
2  Takk, JuliaHNorge