Gratis avbestilling frem til 24.04.21
SPAR USD 103
RadissonHotels.comUSD 338
Prestigia.comUSD 421
Anmeldt 1 uke siden

Romtips: Overall a good stay, nice room, great pools, amazing Food & friendly people overall.
Dato for oppholdet: april 2021
Nastasia Borgolotto, Directeur général på Radisson Blu M'Bamou Palace Hotel, Brazzaville, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1 uke siden

Anmeldt 5 uker siden

Dato for oppholdet: mars 2021
Nastasia Borgolotto, Directeur général på Radisson Blu M'Bamou Palace Hotel, Brazzaville, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4 uker siden

Anmeldt 1. mars 2021

Dato for oppholdet: februar 2021
Nastasia Borgolotto, Directeur général på Radisson Blu M'Bamou Palace Hotel, Brazzaville, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. mars 2021

Anmeldt 18. februar 2021

Dato for oppholdet: desember 2020
Nastasia Borgolotto, Directeur général på Radisson Blu M'Bamou Palace Hotel, Brazzaville, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. februar 2021

Anmeldt 1. desember 2020 via mobile enheter

Dato for oppholdet: november 2020
Nastasia Borgolotto, Directeur général på Radisson Blu M'Bamou Palace Hotel, Brazzaville, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. desember 2020