Seoul Art Tour med en lokal ekspert: 100 % personlig og privat

fra
USD 94,51
per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Insadong på
Anmeldt 28. mars 2018 via mobile enheter

Perfekte stedet om du ser etter suvenirer fra Korea. De har alt. De typiske suvenirene som spisepinner, sokker og vifter, men de har også matboder, stempler og mer. Du kan leie Hanbok, og jeg anbefaler å stikke innom om du er ute etter å kjøpe din egen casual Hanbok.

Dato for opplevelse: mars 2018
Takk, Coastal761598
Anmeldt 18. april 2017

her finner du alt mulig i tradisjonelle varer fra Korea. inkl. skreddere, redskaper, varer i alle materialer, Anbefales virkelig

Dato for opplevelse: august 2016
Takk, ninastandal
Anmeldt 20. juni 2016

Insadong er en gate uten biltrafikk. Prisene er nok litt dyrere her enn på markedet, men veldig autentiske koreanske ting, samt stort utvalg og sjarmerende gateliv. Masse små sidegater som det er kjekt å utforske - kanskje dumper man borti et kupp eller finner en koselig restaurant! En rusletur i Insadong anbefales til alle som besøker Seoul.

Dato for opplevelse: juni 2016
1  Takk, NoName-Bergen_Norge
Anmeldt 5. november 2015

Etter å ha bodd på 3 ulike områder i Seoul er jeg overbevist om at Insadong er det aller beste. Shopping, palasser, markeder og masse gode spisesteder. Mase folkeliv.

Dato for opplevelse: oktober 2015
1  Takk, AudunP
Anmeldt 30. september 2015

Denne gaten, eller strøket, var helt unikt syntes jeg. Utallige mange butikker med unike og håndlagde produkter! Om du ser etter noe annerledes, så er det her du burde dra! Det første du kommer til er en gate med mange souvernibutikker, MEN om du går innover til selve "senteret", så vil du oppleve mange morsomme butikker.

Dato for opplevelse: september 2015
1  Takk, LailaThereseK