Ulike måter å oppleve Kheopspyramiden på
Anmeldt 6. desember 2017

En opplevelse i tid og sted, vanskelig og sette ord på, må oppleves.
Noe kaotisk med pågående selgere, men se det eksotiske i det. Kongens kammer en særegen følelse av rom og lyd.

Dato for opplevelse: november 2017
Takk, randi1960
Anmeldt 20. oktober 2016 via mobile enheter

Til syvende og sist er pyramidene bare en haug med stein. Rundt steinhaugene flyr sinnsyke mennesker som kun er ute etter å svindle deg for penger, og dette blir raskt veldig irriterende og slitsomt. Uten disse gribbene ville pyramidene vært en langt hyggeligere opplevelse. Glad jeg har vært der. Så slipper jeg å dra dit...

Dato for opplevelse: oktober 2016
Takk, ArneKLS
Anmeldt 4. august 2016

Fantastisk syn! Men desperate kamelmenn som slo kamelene og lurte oss på ville veier ødela litt av opplevelsen. Det er også sinnsykt varmt, ta med masse vann!

Dato for opplevelse: juli 2016
Takk, Maria E
Anmeldt 13. desember 2015

Vi var her mai 2011 og ikke 2015....
Man kan ikke dra til Kairo uten å besøke pyramidene! Best å dra med kamel, men pass opp for alle sleipingene som vil gi deg "gratis" ting. Husk å ha litt penger i lomma, for du må ut med tips.

Dato for opplevelse: mai 2015
Takk, AST81
Anmeldt 19. juli 2015 via mobile enheter

Det er rett og slett: Helt utrolig!
Et sted det er vært å besøke å se!
Bare husk å ta med noen penger til tips, hvis du skal ri på kamel eller lignende!

Dato for opplevelse: juli 2015
Takk, MarieOren