All-inclusive heldags fantastisk tur til pyramidene

Bestill på forhånd
fra
USD 74,00
per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Giza-platået på
Anmeldt 7. juli 2017 via mobile enheter

Var her for å besøke pyramidene det var en kjempe flott opplevelse, var å innom det nasjonale museum absolutt å anbefale

Dato for opplevelse: august 2016
Takk, Fmichael73
Anmeldt 20. oktober 2016 via mobile enheter

Til syvende og sist er pyramidene og sfinksen på Giza bare hauger med stein. Rundt steinhaugene flyr sinnsyke mennesker som kun er ute etter å svindle deg for penger, og dette blir raskt veldig irriterende og slitsomt. Uten disse gribbene ville både pyramidene og løvemennesket vært langt hyggeligere opplevelser. Glad jeg har vært der. Så slipper jeg å dra dit...

Dato for opplevelse: november 2015
Takk, ArneKLS
Anmeldt 24. august 2016

Imponerende byggverk. Men hold dere unna de som kommer med kamelene og vil ta dere med på tur og sier det er bedre å ta bilder lenger borte. De bare lurer dere til å betale for tur med kamelen.

Dato for opplevelse: september 2015
Takk, lars t
Anmeldt 19. juli 2015 via mobile enheter

Dette er noe du som er på tur i Cairo bare må oppleve! Det er så overveldende og stort. Er veldig glad for at jeg har sett dem! Om du har økonomi til det - DRA!

Dato for opplevelse: juli 2015
Takk, MarieOren
Anmeldt 2. september 2013

Lysshowet på pyramidene om kvelden var fantastisk. Her bør du ha et kamera som kan ta gode kveldsbilder. Dagen etter tok vi pyramidene i nærsyn og de var enorme. Det er underlig at de har klart å frakte de store steinblokkene oppover og det er fortsatt et mysterium.

Dato for opplevelse: oktober 2012
1  Takk, Ingliss2013