“Kjøttbonanza”

The Carnivore Restaurant
Vurdert som nr. 19 av 1 002 Restauranter i Nairobi
Kjøkken: Afrikansk, Grill
God for: Store grupper, Spesielle anledninger, Familier med barn
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Middag, Lunsj, Buffet, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 25. desember 2018

Dette er en typisk turistspot, a la Hard Rock Cafe. Stilige lokaler, med souvenirbutikk ved siden av. Jeg savnet noe større utvalg av tilbehør. Fikk smakt mye kjøtt som jeg ikke har smakt før, men det ble i overkant mye.

Takk, Jens N

Anmeldt 14. mai 2017

Flott sted,...!!
Ett av de flotteste restauranter i Nairobi...! Knallgod mat, og en kan få nesten alt en ønsker seg, alt fra Okseballer, til Krokodille...!!

Dato for besøk: april 2017
Takk, TorH164
Anmeldt 22. februar 2017 via mobile enheter

Var på Carnivore for 15 år siden, og fant at stedet ikke har forandret seg stort siden den gang. Du spiser kjøtt, og du spiser mye! Vi fikk julesanger og julenisse, og ellers god stemning. Det er ikke billig, og servicen er grei. Vi gikk dit like mye for opplevelsen som for maten, og spiste svært godt og mye akkurat som planlagt. Carnivore er en turistmagnet, men vil du oppleve noe litt utenom det vanlige er det et greit sted å dra.

Dato for besøk: desember 2016
Takk, lindasT7593DV
Anmeldt 18. januar 2017

Det mest eksotiske kjøttet kommer fra struts og krokodille. Sistnevnte blir alet opp ved Mombasa. Ellers er det stort sett alt av husdyrkjøtt fra okse til kylling. Alt blir grillet over rødglødende kull i store griller, og hver kjøttype blir servert på glovarme tallerkener ved bordet i tur og orden fra spidd. Nydelig mat og spesielle omgivelser.
Man kan også velge vegetarmat, men da er noe av vitsen borte ved å besøke denne restauranten der fokuset er på kjøtt.
Etablissementet består av flere restauranter og bar, samt souvenirbutikk og er i rustikk, koselig stil. Det er konserter og underholdning, så sjekk hjemmesiden for datoer/tider.

Dato for besøk: januar 2017
Takk, Liv T
Anmeldt 5. februar 2016

Ikke noe spesielt, men grei mat og grei service. Typisk kenyansk mat og interiør. Helt gjennomsnittlig egentlig.

Dato for besøk: mars 2015
Takk, Marie K

Reisende som så på The Carnivore Restaurant, så også på

Har du vært i The Carnivore Restaurant? Del dine erfaringer!