Anmeldt 3. september 2018

Fantastisk sted med mye sjarm og karakter. Ved siden av alt det fine arbeidet denne campen gjør for mennesker og dyr rundt, er dette et mesterverk for alle gjester som får æren av å bo her. Utrolig luksus i all "enkelhet".
Keep up the good work!
Tusen takk.
Jeg gleder meg til å komme tilbake for å se hvor stort treet jeg har plantet har blitt. Et sterkt minne for livet.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, G5410BEmariab
BasecampKenya, Manager på Basecamp Masai Mara, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. oktober 2018

Dear Maria,

We certainly appreciate your feedback about your recent stay with us and are pleased that you enjoyed our accommodations, as well as the service from our team! We strive to provide an authentic safari experience, with all modern comfort in a simple way, whilst maintaining a strong focus on sustainability and commitment to the local community. We look forward to another opportunity to create a memorable experience for you. We hope to welcome you back sometime, soon!

Anmeldt 22. juli 2018 via mobile enheter

Vi overnattet her to netter ifm safari på Masai Mara. Vi er en familie på fem, og hadde et dobbelt telt, med to bad og to soverom. Teltet har svært god standard, og badet har både dusj og vannklosett. Alt rent og pent. Det å legge seg her til lyden av ca 450 arter ville dyr, og ikke minst å våkne i grålysningen til enda mere dyre/fuglelyder er helt fantastisk.
Basecampen ligger helt inntill selve Masai Mara, slik at det tar kun noen minutter før du er gjennom porten og klar for safari.
Maten her fortjener et eget kapittel. Både frokost, lunsj og middag var svært godt. Til frokost var det musli laget der, med fersk frukt og yoghurt til. Du får ristet brød, smør, honning og appelsinmarmelade. Så bestiller du egg av den type du ønsker, med bacon/pølse/bønner/tomat. Utrolig god start på fine dager her. Frokosten inntas med fin utsikt rett til Masai Mara. Til lunsj fikk vi servert fire retter, der hovedretten hadde to valg. Startet med en kjempegod rødbete/gulrotsuppe, så frisk salat med mozzarella, avokado og tomat, hovedrett med fisk eller kjøtt og denne dagen en mangopudding med saus av pasjonsfrukt til dessert. For et måltid!!! Gode smaker av alle retter, og flott presentert ble det også. Middag bestod av tre retter, også her med suppe til forrett, to valgfri hovedretter og dessert. Som lunsjen, også dette et særdeles godt måltid.
Servicen på hele campen er utrolig god. Blide og hyggelige Masaier bærer baggasje, serverer mat, vasker osv, og alltid med er smil. Du møtes alltid med et «jambo». Veldig hyggelig.
På kvelden etter middag tennes bål ved restauranten, og det er stoler og benker rundt. Hyggelige samtaler og erfaringer fra dagens safari deles. Etter mørkets frembrudd følges du alltid rundt på området på grunn av ville dyr. Den morgenen vi skulle reise, satt det to bavianer i treet rett utfor teltet. Fantastsk opplevelse.
Alt i alt, absolutt en fantastisk plass. Anbefales på det aller sterkeste om du skal til Masai Mara!

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Joa1976
Basecamp K, Manager på Basecamp Masai Mara, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. august 2018

Dear guest,

Basecamp Team would like to thank you sincerely for finding time to write such positive remarks about our Camp. It is a pleasure to know that our services met all your expectations. Having such positive reviews motivates us to always make an effort to maintain high standards both in service and experience to make our guests always feel welcome in our Camp. Indeed, we are committed to providing the best in facilities and service, as well as constantly trying our best to promote sustainable tourism. We are happy to host you in Basecamp Masai Mara during your next visit.

Basecamp Team

Anmeldt 16. juli 2018 via mobile enheter

Storfamilien bodde her i forbindelse med safari. Flott beliggenhet rett ved nasjonalparken. Magisk å kunne spise frokost mens man ser dyrene gresser på Savannnen. Nettene inneholdt mye lyder av ville dyr, men det føltes aldri utrygt da vaktene passet godt på oss. Bra standard på teltene, rent og pent, maten var god og personalet var utrolig gjestfrie. Det føltes som om det var på ekte at vi skulle føles oss som en del av familien deres. Anbefales!

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Marianne P

Dear Marianne,

Thank you for choosing to stay with us at Basecamp Masai Mara. Many thanks also for sharing your feedback. We are really happy to know that all aspects of your stay were up to your needs and to your satisfaction. We will certainly share your feedback with the entire staff as it will serve as an encouragement to all as we strive to continuously ensure guests have a more memorable safari experience. It will be a great pleasure to host you again in the near future. Welcome back!

Basecamp Team

Anmeldt 18. februar 2018

Balansen mellom luksus og naturlighet føles bra. Med do, dusj, lys, seng, balkong i teltet - så har man all tenkbar komfort bare litt annerledes. Rent og pent. Masaiiene partullerer området også om natten og vi føler oss helt trygge for sultne dyr.

Romtips: Noen telt har utsikt over elven, spør om det er viktig for deg.
Dato for oppholdet: desember 2017
Takk, ArtBySmulan
BasecampKenya, Manager på Basecamp Masai Mara, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. februar 2018

Dear Lyx,

We thank you for staying with us at Basecamp Masai Mara. We also appreciate your positive comments about our camp, staff and your experience. We are really happy to know that all aspects of your stay were up to your satisfaction. We look forward to welcoming you again. Thank you and all the best!

Anmeldt 6. februar 2018 via mobile enheter

Vi bodde tre netter her i forbindelse med safari i Masai Mara. Fantastisk flotte folk som brydde seg om gjestene. Fine «telt» med høy standard. Teltene hadde både utvendig og innvendig dusj. Vannklosett og dobbel vask. Restauranten lå sentralt i området og serverte nydelig mat. Anbefales som camp når du er på safari. Vi reiste med toppafrika og alt fungerte 100%

Dato for oppholdet: januar 2018
Takk, 372bj_rnarl
BasecampKenya, Manager på Basecamp Masai Mara, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. februar 2018

Dear Bjørnar,

Thank you very much for such a positive review. Basecamp Team is delighted to know that we could meet all your expectation. It's our highest priority to keep a high level of satisfaction to all our guests. It was great hosting you and we are looking forward to welcoming you in the near future.