Trip.com
eDreams
Prestigia.com
Anmeldt 15. januar 2018 via mobile enheter

Et greit hotell. Veldig god frokost. Frokosten var både lokal og europeisk. Servicen var utmerket. Svømmebasseng var fint. Stort supermarked rett ved siden av. Det som trakk ned var veldig slitte rom. Tapet som bulet. Bad som trengte oppgradering. Bertjeningen var veldig hjelpsomme.

Dato for oppholdet: desember 2017
Takk, kjerstik181
Nino R, General Manager på Beijing Royal Grand Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. januar 2018

Dear Kjersti K,

Thank you for your feedback and for taking the time to share your experience during your recent stay in our hotel.

We are truly sorry for the worn out room facilities during your stay. Recondition of guest rooms will be carried out when occupancy allows, which includes replacement of wallpaper, repainting of ceiling, and upgrading bathroom facilities. Our aim is 100% guest satisfaction, and we will keep trying our best to achieve it.

Look forward to your next stay!

Sincerely,

Nino Rosenlund
General Manager
Radisson Blu Hotel, Beijing

Anmeldt 30. november 2015 via mobile enheter

3 venninner på helgetur. Fint hotell som er ny opppusset. Hyggelig og profesjonell betjening. Mulig å veksel penger på hotellet.
Vi spiste ikkje på hotellet. Frokosten var ikkje inkludert i prisen. Ligger ein Starbucks rett over gata.
Gode senger og store rom. Rommene var reine.
Hotellet kan anbefales.

Dato for oppholdet: november 2015
Takk, grog285
Torbjorn B, General Manager på Beijing Royal Grand Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. desember 2015

Dear Guest,

Thank you for your feedback and for taking the time to write about your experience. Our aim is offering great service to all of our guests and we will try our best to do better and better.

We look forward to your next stay.

Sincerely,

Torbjorn Bodin
General Manager
Radisson Blu Hotel, Beijing

Anmeldt 19. mars 2015

Dato for oppholdet: mars 2015
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu Hotels
Torbjorn B, General Manager på Beijing Royal Grand Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. mars 2015

Anmeldt 29. november 2014

Dette hotellet trenger en omfattende oppgradring for å kunne være i nærheten av å leve opp til Radisson Blu varemerket. Alt er gammelt og bærer for mye preg av å være slitt, spesielt ille er korridorene og badekaret. Når det gjelder maten så er frokosten ganske bra, men spiste en bruker i baren som var helt forferdelig, ikke hva man forventer av en Radissonburger i alle fall.

Jeg er vanligvis veldig fornøyd med Radisson Blu, men dette hotellet hadde jeg ikke valgt ingjen.

Dato for oppholdet: november 2014
Takk, Thomas1420
RadissonBlu_BJS, Manager på Beijing Royal Grand Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. desember 2014

We apologize you were not satisfied with the condition of the hotel during your stay. We appreciate you taking the time share your experience. We are considering renovation of the hotel in the near future. Your comments are valued, and your suggestions will be used to consider improvements in the future.

Anmeldt 14. oktober 2013

Her finnes alt et hotell skal ha, men alt kubbe med enkle grep fått det opp en divisjon. Hotellet er mørkt og litt trist. Utemøblene i tilknyting til baren var byttet ut med " parkbenker ", så de som ville ha espressoen eller drinken ute ble skuffet. Hyggelig personale og gode restauranter. For øvrig folketomme da jeg var der.

Dato for oppholdet: oktober 2013
Takk, finn009