Ulike måter å oppleve Himmeltempelet på
Anmeldt 12. oktober 2017

Besøkte himmelpalasset . Utrolig vakkert bygg. Den uken var det China Nasjonaldag/uke. Masse mennesker ,men alle like tålmodige

Dato for opplevelse: oktober 2017
Takk, Einar2014
Anmeldt 31. juli 2017 via mobile enheter

Flotte bygninger med en spennende historie bak. Anbefaler å ta med en god lokal guide på besøk her. Er mye spennende historie å få med seg.

Dato for opplevelse: juli 2017
Takk, erlend_nor
Anmeldt 12. juli 2017 via mobile enheter

Dette var et vakkert tempel. Vi hadde en flott guide som fortalte mye om stedet og de ulike byggene. Det var veldig interessant å se dette

Dato for opplevelse: juli 2017
Takk, Johanne N
Anmeldt 23. mai 2017

En fin park med flere steder (benker) der man kan sette seg ned og se opptredener av sang og musikk. Tempelet i seg selv er mest imponerende fra utsiden. Vi tok turen innom her før vi dro til Perlemarkedet.

Dato for opplevelse: mai 2017
Takk, Turid M
Anmeldt 14. mai 2017 via mobile enheter

Her er det en veldig koselig park, og fine bygninger å se på. Som vestlig turist fikk sjef sikkert ikke med meg den dype betydningen av tempel delen.
Vi fant også ett sted å sette oss ned og ta en kald øl (noe som ikke er like lett i denne byen)

Dato for opplevelse: april 2017
Takk, Gladum