Anmeldt 4. februar 2018

Bodde 4 dager på dette hotellet i november 2017. Hotellet er ganske nytt og stilfullt. Oppgraderte til club-rom som inkluderte lounge-tilgang med noe mat og drikke på ettermiddagen ilag med frokost. Var en stor og flott takterasse ved lungen, som sikkert er flott på varmere dager. Så vel verdt å gå for club-rom dersom du enten booker dette, eller kjøper det ved innsjekk.Sengen var bra for min kropp, og baderommet har alt du trenger pluss litt til. Frokosten var bra, og den var en god start på dagen, og vel verdt pengene. Testet fitness-rommet (stort, luftig det meste av apparater) og SPA avdelingen, og bassenget er bare flotters. Å ta seg en dukkert i bassenget etter en lang dag i Beijing er bare deilig. Hotellet ligger sentralt, og det tar ca. 10-12 minutter å gå til handlegaten Wangfujing og ca. 20 minutter å gå til den forbudte by som eksempel. Taxi fikses enkelt dersom man trenger det.Du får noen flaske med vann hver dag gratis, og det bra er at du får rikelig! Alt i alt hadde jeg et veldig bra opphold på New World hotel i Beijing, og vil gjerne komme tilbake. Bare bassenget og spa-avdelingen er verdt besøket.

Romtips: Oppgrader til club-rom dersom du har mulighet, da du får større rom, frokost, og tilgang til club-lounge i prisen.
Dato for oppholdet: november 2017
Takk, Niklois
Anmeldt 17. oktober 2017

Ok hotell som var forholdsvis sentralt mot de store turistattraksjonene. Gode og pene rom, kan anbefales, hvis det skulle være noe å klage på så var det at rommet ikke var klart ved ankomst. Alt i alt så var vi fornøyde

Dato for oppholdet: oktober 2017
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, Tom U
Anmeldt 23. mai 2017

Kunne ikke valgt et mer sentralt hotell. Nær alt vi ville se i byen. Vi fikk oppgradert rom pga oppussing. Rommet vårt ble gjort rent, selv sent på ettermiddagen. Vannflasker var alltid tilgjengelig på rommet. Maten i restauranten var god og takterassen veldig koselig på kvelden. Servicen i resepsjonsområdet var meget bra, selv om ikke alle snakker engelsk. Anbefales.

Dato for oppholdet: april 2017
Takk, Turid M
Anmeldt 14. januar 2017 via mobile enheter

Veldig bra beliggenhet på hotellet i forhold til både den forbudte by og himmelpalasset. Rent og moderne hotell. Frokost tilpasset vestlige samt utvalg av kinesisk frokost. Gode store rom, eneste toalettet som levde litt sitt eget liv.

Anbefales for andre

Dato for oppholdet: januar 2017
Takk, Silje H
Anmeldt 5. desember 2015

Vi hadde bestilt transport av hotellet fra flyplassen til hotellet. Det fungerte bra. Morsomt å komme inn i terminalen og se at det sto en person med navnet mitt på en lapp. Stort flott hotell med spa, svømmebasseng og trimrom. Fin bar i toppetasjen men en forferdelig smog hindret at vi kunne gå ut og se ut over byen. De spilte kanskje litt for høy musikk. Det eneste jeg mener trekker ned karakteren er treg Wi-Fi og at det ikke er nattsenking på temperaturen om natten. En nordmann er ikke vant til 25 grader om natten.

Dato for oppholdet: desember 2015
Takk, Gryodd