Privat tilpasset Beijing natttur til Wangfujing Food Street og Pipe Hutong

fra kr 882,85
fra kr 686,66
fra kr 1 185,86
Anmeldt 12. september 2017 via mobile enheter

Mye moro som skjer i denne gaten, masse spennende restauranter og shoppingmuligheter. Husk å gå innom matmarkedet å prøv noe eksotisk!

Dato for opplevelse: februar 2017
1  Takk, Malin B
Anmeldt 19. april 2017

Her var det noe for enhver smak
Det var mange vestlige butikkjeder i gaten som også hadde priser deretter, men man fant også mange butikker som ikke hadde fullt så ille priser. For den yngre delen av reisefølge var dette gaten hvor de fant shoppinglykken. Er veldig greit å ha vært i gaten, sett markeder og kjøpesentrene som finnes der.

Dato for opplevelse: april 2017
Takk, 2014Eva
Anmeldt 12. april 2017 via mobile enheter

Denne gaten må besøkes! Vi oppdaget fort at det meste var dyrt, inntil vi begynte å gå inn i japanske kjøpesenter og butikker. Her var alt ekstremt billig. Joggesko og klær gikk fra norske priser til 1/5 av prisen. Matmarkedet er arti å få med seg, men her burde man passe på verdisaker.

Dato for opplevelse: april 2017
1  Takk, Forarsveen
Anmeldt 5. mars 2017 via mobile enheter

Styr unna ikke noe spesielt og overfylt da det er mange busslass med turister.frister ikke til gjentagelse for oss.

Dato for opplevelse: mars 2017
Takk, Ako41
Anmeldt 20. mai 2016 via mobile enheter

Det var så spennende det er så europeisk men på samme tid så spennende med nye ting. Det var MC'Donalds der og Forever 21.

Jeg handlet en del på Forever 21 og ellers så gikk vi på godte butikk og Resturanger.

Dato for opplevelse: mai 2016
1  Takk, AnneMarteFolstad