Privat tur: Tilpasset 4-timers Hong Kong City Tour

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Star Ferry på
Anmeldt 9. desember 2018

Vi brukte Star Ferry flere ganger i løpet av vår ferie, en hyggelig og effektiv måte å forflytte seg på. Kan absolutt anbefales

Dato for opplevelse: november 2018
1  Takk, EvaM2220
Anmeldt 30. oktober 2018 via mobile enheter

Naturlig med noen turer over damen når man er i Hong Kong, så da kan man like godt ta ferje. Veldig lett og raskt med octopus kort.

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, KariHalsen
Anmeldt 24. juli 2018 via mobile enheter

Fin båttur som lar deg se Hong Kong fra sjøsiden. Kun en time, akkurat passe langt for oss til å få tatt fine bilder og få vind i håret

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, Irene R
Anmeldt 2. juni 2018

En veldig fin tur over bukta til og fra Hong kong Island. Turen tar 5-10 minutter og koster 2,7 kroner med Octypuss-kortet. Anbefaler øvre dekk!

Dato for opplevelse: mai 2018
Takk, Turid M
Anmeldt 22. mai 2018

Veldig bra og billig måte å komme seg fra Hong Kong fastland til Hong Kong island. Vi trivdes best på øvre dekk.

Dato for opplevelse: mai 2018
Takk, turvid m