Ulike måter å oppleve Victoria Peak (The Peak) på
Anmeldt 30. oktober 2018 via mobile enheter

Flott opplevelse å se lysene slå seg på i Hong Kong.
Tok taxi opp til en rimelig penge og buss ned. En taxi sjåfør prøvde å lure oss til å betale 380 Hk$ for en tur ned. Veldi lang buss kø ned, men det gikk fort. Tram køa var veeeelig lang. Flott opplevelse.

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, KariHalsen
Anmeldt 22. oktober 2018 via mobile enheter

Min samboer og jeg tok trikken opp til endestasjonen.En fin tur med en gammel trikk.Vi gikk til fots helt til topps.Flott utsikt mot Lamma og øyene i den retningen.

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, OddArneK
Anmeldt 23. juli 2018 via mobile enheter

Vi tok metro til sentralstasjonen og gikk derfra. Kul trikk tok oss opp de bratte bakkene opp til spektakulær utsikt over Hong Kong. Lite kø og 99 HKD for tur retur billett inkludert adgang til utsiktsterrasse vel verdt pengene. Anbefales.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, Irene R
Anmeldt 2. juni 2018

Flott utsikt fra restauranten vi valgte å spise på. Resten av lokalene var kjøpesenter ala resten av Hong Kong. Du kan betale for å komme deg opp på toppen av bygningen, noe vi ikke syntes var verd 60 kroner.

Dato for opplevelse: mai 2018
Takk, Turid M
Anmeldt 22. mai 2018

Vi sløste vekk en halvtime i kø for å kjøpe billetter til "Trammen", noe du ikke trenger hvis du har Octypuss-kort (anbefales). Vi betalte oss også inn på utsiktsplatået, men du trenger ikke dra dit for å se på utsikten. Det finnes flere spisesteder og uteplasser der du ser akkurat det samme. Veldig koselig lunsj på toppen av Hong Kong!

Dato for opplevelse: mai 2018
Takk, turvid m