59 personer ser på dette hotellet
Agoda.comUSD 650
EtripUSD 1 365
Prestigia.comUSD 966
Anmeldt 25. november 2018

Å besøke Marina Bay Sands er et must når du besøker Singapore. Ta heisen opp i 57 etg og nyt en fantastisk solnedgang. Barprisene er stive, men hvem har sagt at det er billig i Singapore. Dette bygget er et praktbygg, med båten bygget oppå toppen. Svømmebassenget ligger i midten an båten, men kan bare nyttes av hotellets gjester.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, kristinskjoldq
Anmeldt 1. oktober 2018 via mobile enheter

Vi bodde de to siste nettene av singaporeferien vår på Marina Bay Sands. Hadde bestilt på websiden deres og ble oppgradert ved ankomst, det ble også våre fire venner. Hotellet er virkelig en opplevelse og bassenget i særdeleshet. Servicen er upåklagelig, rommene store og rene, og utsikten uslåelig. Vi hadde frokost på rommet den ene morgenen, kan virkelig anbefales.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Tommy G
Anmeldt 24. juni 2018 via mobile enheter

Et alldeles nydelig hotel med et fantastisk basseng i 57 etage og med et par nydelige restauranter ved bassenget og den fantastiske utsikten. Hit reiser vi igjen i mars neste år. Bør oppleves. Internett fungerte også meget bra. Lys showet i fra parken og i sjøen var jo også en attraksjon.

Dato for oppholdet: mai 2018
Takk, RoyMorten
Anmeldt 2. juni 2018 via mobile enheter

Vi hadde booket et standard rom, men ble oppgradert til «club rom» i 50 egt! 50kvm med ren luksus! Ville absolutt bodd der igjen, og bassenget på toppen er et must å teste ut. Frokost var dyr og helt ok!

Dato for oppholdet: oktober 2017
Takk, shanth2013
Anmeldt 4. november 2017

Marina Bay er både eksteriør- og interiørmessig et flott og eksotisk hotell. Stor, åpen og spektaluær lobby er det første som møter en, med blant en nydelig frokostrestaurant. Rommene er upåklagelig med en fantastisk utsikt og balkong. Må oppleves!

Dato for oppholdet: oktober 2017
2  Takk, sbirdz