47 personer ser på dette hotellet
eDreamsUSD 678
EtripUSD 678
Destinia.comUSD 876
Anmeldt 21. januar 2019 via mobile enheter

Vi overnattet 1 natt på dette hotellet og det var kun for å oppleve poolen på taket. Hotellet er stort og upersonlig men har store, hyggelige rom med utsikt. Poolen på taket er verd pengene da det er en kul opplevelse med utsikt over byen. Hotellet har bra beliggenhet nære shopping og restauranter. Anbefales ved kortere stopp, hadde ikke booket mange dager der da det er dyrt og litt upersonlig

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, svanhildf
Anmeldt 2. desember 2018 via mobile enheter

MBS er jo en severdighet i Singapore og mange valfarter dit uten å være gjest på hotellet. Store flotte rom og et fantastisk infinity pool på taket. Men det blir for stort for meg. Får litt flyplass følelse når jeg er i felles områdene. For de som liker casino og shopping er hotellet et godt alternativ da det har Singapore sitt casino og et stort shopping senter tilknyttet.

Dato for oppholdet: februar 2018
Takk, Oivind_oivind
Anmeldt 25. november 2018

Å besøke Marina Bay Sands er et must når du besøker Singapore. Ta heisen opp i 57 etg og nyt en fantastisk solnedgang. Barprisene er stive, men hvem har sagt at det er billig i Singapore. Dette bygget er et praktbygg, med båten bygget oppå toppen. Svømmebassenget ligger i midten an båten, men kan bare nyttes av hotellets gjester.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, kristinskjoldq
Anmeldt 1. oktober 2018 via mobile enheter

Vi bodde de to siste nettene av singaporeferien vår på Marina Bay Sands. Hadde bestilt på websiden deres og ble oppgradert ved ankomst, det ble også våre fire venner. Hotellet er virkelig en opplevelse og bassenget i særdeleshet. Servicen er upåklagelig, rommene store og rene, og utsikten uslåelig. Vi hadde frokost på rommet den ene morgenen, kan virkelig anbefales.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Tommy G
Anmeldt 24. juni 2018 via mobile enheter

Et alldeles nydelig hotel med et fantastisk basseng i 57 etage og med et par nydelige restauranter ved bassenget og den fantastiske utsikten. Hit reiser vi igjen i mars neste år. Bør oppleves. Internett fungerte også meget bra. Lys showet i fra parken og i sjøen var jo også en attraksjon.

Dato for oppholdet: mai 2018
Takk, RoyMorten