Ulike måter å oppleve Sands Skypark Observation Deck på
Anmeldt 12. november 2018 via mobile enheter

En flott opplevelse . Kostet 20$ å komme opp i baren, men da kunne en bruke de i baren til mat eller drikke. Anbefaler en Singapore Sling som kan nytes sittende å skue utover Singapore skyline. Mye folk, så tok litt tid før vi fikk bord. En må gjøre i Singapore

Dato for opplevelse: november 2018
Takk, EliO286
Anmeldt 15. oktober 2017

Dette stedet er enestående i sitt slag, og overgår alt hva du har sett andre steder i verden. Jeg anbefaler å ta opphold i hotellet, for sikker tilgang til fasilitetene på roof-top

Dato for opplevelse: oktober 2017
Takk, einartrip
Anmeldt 30. juli 2017 via mobile enheter

Man kan betale seg til toppen av dette hotellet. Enten ved å betale 23 dollar og dra opp på det ytterste dekket (her får man best utsikt) eller å betale 20 dollar for en kupong man kan benytte i restauranten "ce la vi". Jeg vil si det er ganske god utsikt fra restauranten også. Det koster altså ikke penger å besøke restauranten "Ce la vi", men man må kjøpe en kupong som kun kan benyttes den dagen man kjøper den.

Dato for opplevelse: juli 2017
Takk, 592vildeb
Anmeldt 26. april 2017

Vi hadde lunsj på toppen av dette byggverket i 57 etasje.
Fantastisk utsikt og god mat. Rett utenfor restauranten var det et stort svømmebaseng.

Dato for opplevelse: april 2017
Takk, Liv R T
Anmeldt 13. april 2017

Wow! For en utsikt! Bare det å ta heisen opp er en opplevelse. Du blir tatt bilde av, og i det du går ut av heisen ser du bildene - de er da allerede fremkalt i papirkopi. Selvfølgelig veldig "touristy", men hey- hele stedet er for turister. Er du i Singapore, bør du absolutt ta turen opp!

Dato for opplevelse: november 2016
Takk, Karina H