Singapore: Inngangsbillett til Marina Bay Sands SkyPark Observation Deck

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Sands Skypark Observation Deck på
Anmeldt 25. november 2018 via mobile enheter

Ta turen opp i 57 etg og nyt solnedgangen. En kan velge 3 forskjellige bare, alt ettersom hvilket tårn en velger. En opplevelse å nyte en drink og se på den fabelaktige utsikten. I midten og på toppen av bygget er det et basseng som kun kan oppleves av hotellets gjester. Prisene er stive, men hvem har sagt at det er billig i Singapore? Et must.

Dato for opplevelse: november 2018
Takk, kristinskjoldq
Anmeldt 12. november 2018 via mobile enheter

En flott opplevelse . Kostet 20$ å komme opp i baren, men da kunne en bruke de i baren til mat eller drikke. Anbefaler en Singapore Sling som kan nytes sittende å skue utover Singapore skyline. Mye folk, så tok litt tid før vi fikk bord. En må gjøre i Singapore

Dato for opplevelse: november 2018
Takk, EliO286
Anmeldt 15. oktober 2017

Dette stedet er enestående i sitt slag, og overgår alt hva du har sett andre steder i verden. Jeg anbefaler å ta opphold i hotellet, for sikker tilgang til fasilitetene på roof-top

Dato for opplevelse: oktober 2017
1  Takk, Einar A
Anmeldt 30. juli 2017 via mobile enheter

Man kan betale seg til toppen av dette hotellet. Enten ved å betale 23 dollar og dra opp på det ytterste dekket (her får man best utsikt) eller å betale 20 dollar for en kupong man kan benytte i restauranten "ce la vi". Jeg vil si det er ganske god utsikt fra restauranten også. Det koster altså ikke penger å besøke restauranten "Ce la vi", men man må kjøpe en kupong som kun kan benyttes den dagen man kjøper den.

Dato for opplevelse: juli 2017
Takk, 592vildeb
Anmeldt 26. april 2017

Vi hadde lunsj på toppen av dette byggverket i 57 etasje.
Fantastisk utsikt og god mat. Rett utenfor restauranten var det et stort svømmebaseng.

Dato for opplevelse: april 2017
Takk, Liv R T