Singapore: Adgangsbillett til Gardens By The Bay

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Gardens by the Bay på
Anmeldt 21. januar 2019 via mobile enheter

Vi gikk i parken på kveldstid og fikk oppleve lysshowet fra trærne. Spennende oppbygd med mulighet for å gå på broer mellom trærne mens de hele tiden skiftet farge. Parken var fint oppbygd med god plass til mange mennesker og mye spennende å titte på for liten og stor

Dato for opplevelse: desember 2018
Takk, svanhildf
Anmeldt 24. august 2018 via mobile enheter

由於天氣關係,我們選擇來cloud forest 躲雨。
濱海灣花園主要有super tree和兒童娛樂區及兩個室內公園—flower dome及cloud forest。
個人覺得flower dome挺無聊但是cloud forest可以一訪。
Cloud forest有號稱全球最大室內瀑布和高達七樓的天空步道,走在天空步道會讓人一陣涼意上心頭,一邊害怕走著邊享受特別的景緻,是相當難得的經驗。

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, jazel2018
Anmeldt 25. juli 2018 via mobile enheter

Denne plassen bør alle som reiser til Singapore se. Det kostet ikke noe å gå rundt i parken, men vil du inn i domene eller opp i trærne så må en kjøpe billetter. Er du glad i hage og planter er dette stedet fantastisk. Når vi var det var det hagefestival. Området er stort og syekjet seg over flere kilometer. Vakker natur og kunst sammen med høyteknologi. Det er vakkert om dagen og flott om kvelden med alle lysene. Lysshowet var veldig gøy å få med seg.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, karenmarieh
Anmeldt 6. juli 2018 via mobile enheter

Vi var så heldige og akkurat komme i tide til lysshowet på kvelden. Hadde sjekket når disse begynner. VELDIG morsomt å se på, man drømmer seg bort !

Dato for opplevelse: juni 2018
Takk, ingun_2017
Anmeldt 23. juni 2018 via mobile enheter

Dette var et av stedene vi hadde bestemt oss for å se i Singapore, og vi ble absolutt ikke skuffet. Både the Skywalk, flower dome og cloud forest var fantastiske. For virkelig å få mye ut av de 2 siste vil det absolutt være en fordel å like blomster! Også fint å ta med seg barnevogn.
Vi var der tidlig på morgenen, og da var det veldig lite folk der, men vi så at det ble lengre køøer litt utpå dagen!

Dato for opplevelse: juni 2018
Takk, BjornErikSorli