3 personer ser på dette hotellet
SPAR USD 80
Expedia.comUSD 184
Trip.comUSD 162
Anmeldt 7. desember 2016

Det er et par år siden jeg var der sist, men et nydelig sted. Flotte rom, rent, og et fantastisk uteområde. Nydelig mat. Flott frokost. Midt i sentrum. Like ved Ochard roud, hovedgaten i Singapore, de flotte kjøpesentrene og alt.

Romtips: Fint overalt
Dato for oppholdet: januar 2016
Takk, Tusy1234
Anmeldt 25. juli 2016

Anbefaler dette hotellet paa det sterkeste. Vi tilbragte tre netter her i fantastiske omgivelser. At hotellet er det nest eldste hotellet i Singapore betydde paa ingen maate at det var slitt, men heller moderne og historisk.

Ettersom dette var vaar forste tur til Singapore, hadde vi behov for litt hjelp og tips. Her var Chef Consierge Idil Reuben helt fantastisk. Han hjalp oss med det vi ville, og ga oss gode tips til hva vi burde bruke tiden vaar paa. I tillegg husket han oss hver dag og hilste hyggelig, og spurte hvordan turene vaare hadde vaert. Slike som han gjor et hotellopphold enda bedre. Personale var ellers hyggelig og blid. De anbefalte og aa veksle penger i kjopesenteret ved siden av, da de har bedre kurs.

Rommet vi hadde (nr. 555) var moderne og stort. Badet var kanskje litt lite, men det gjorde ingenting siden det var god storrelse ellers paa rommet. I tillegg hadde vi en balkong, men denne fikk vi ikke saerlig bruk for. Rommet hadde mini-bar, safe og ellers det vanlige.

Vi hadde frokost inkludert i bestillingen, noe vi var veldig glad for da dette koster litt aa kjope naar man ankommer hotellet (ca. S$ 30 per person/per dag). Frokosten besto av en buffet med utvalg for en hver. Alt fra English Breakfast, asiatisk mat, frukt og skiver med godt utvalg av paalegg (blant annet roke laks!)

Plasseringen til hotellet var perfekt. Omtrent 100 meter til Orchard Road. Faa meter fra bussholdeplass, og ca. 5 minutter aa gaa til Metroen.

Ellers er fasislitetene paa hotellet veldig bra. To fine basseng som man kan trekke seg tilbake fra byen og slappe av. I resepsjonene var det mulig aa ta med seg et eple, noe som var veldig greit om man var litt sulten. Det tilbys gratis vann paa rommet, men det er ogsaa mulig aa kjope Evian vann 1L for S$ 13.

Kommer absolutt til aa bo her igjen neste gang vi drar til Singapore. Et hotell hvor alt var helt perfekt! Takk for oss :)

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, 336celineb
Anmeldt 10. juli 2015

Hotellet ligger sentralt i Singapore 100 meter fra Orchard Road. Forskjellen på dette og de fleste andre ( bortsett fra Raffles) er at det er to tre etasjer høyt. Er bygget for mer enn 100 år siden og har mer charm en de fleste andre hotell i byen. Vennlig personale. Flott frokost. Flere middagsrestauranter i hotellet bl. Annet en av de beste kinarestaurantene i byen. Kort vei til T bane. Osv

Romtips: Velg et rom ved siden av badebassenget.
Dato for oppholdet: juni 2015
Takk, JanA876
Anmeldt 6. oktober 2012

Jeg har bodd her før og kommer gjerne tilbake. Dette "gamle" ærverdige hotellet i sentrum av Singapore. Få meter fra Orchid Road og fra den fantastiske Orchard garden. Denne lave bygningen på et par etasjer med et flott svømmebasseng i midten. Hvor du få meter fra stress og mas kan sitte ved svømmebassenget og spise middag ven en av de mange restaurantene i hotellet.

Hyggelig betjening, god mat, flotte rom og god beliggenhet.

Romtips: Rom med utsikt til svømmebassenger ( de store - det fins to stykker)
Dato for oppholdet: september 2012
Takk, TravelprOfessiOnal30
Anmeldt 27. september 2012

Utrolig bra, tror dette er første hotellet jeg har bodd på som jeg ikke finner noe feil ved.
Hyggelig og hjelpsom betjening, god mat, store fine rom.
Hotellet har en egen kakebutikk som er kjent for god kvalitet og smak.
Liker du kanapeer og småkaker så må du prøve "High Tea" hvor du finner mange godbiter!

Dato for oppholdet: september 2012
1  Takk, Bjarne L